וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף הורן הדהים את מני פאקיאו בהחלטת שיפוט שנויה במחלוקת

הפתעה בעולם האגרוף: לעיני 55,000 אוהדים ביתיים בבריסביין, המתאגרף האוסטרלי ניצח את "פקמן" בהחלטת שופטים אחידה אך שנויה מאוד במחלוקת והוכתר כאלוף החדש. פקיאו: "זו ההחלטה ואני מכבד אותה"

ג'ף הורן. GettyImages
האלוף החדש והשנוי במחלוקת. ג'ף הורן/GettyImages

הפתעה גדולה בעולם האגרוף: ג'ף הורן ניצח הבוקר (ראשון) את מני פאקיאו והוכתר כאלוף העולם במשקל בינוני - קל אחרי החלטת שיפוט אחידה, אך מעוררת מחלוקת. 55,000 צופים מילאו את אולם סנקורפ שבבריסביין, אוסטרליה וקיוו לראות את הורן אלילם האוסטרלי מנצח את "פקמן" מהפיליפינים. הורן פתח טוב את הקרב, אבל ספג הרבה מאוד אגרופים בסיבוב התשיעי, מה שכמעט גרם לשופטים להפסיק את הקרב אך בסופו של דבר הורן ניצח כששלושת השופטים הצביעו עבורו באופן מפתיע ותמוה מאוד. זאת למרות שרוב הפרשנים סברו שדווקא מני פאקיאו היה המתאגרף העדיף בקרב הזה.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שפאקיאו "נשדד" בהחלטת שופטים תמוהה. ב-2012 המתאגרף מהפיליפינים הפסיד את התואר שלו בהחלטת שופטים שערורייתית בקרב מול טימותי בראדלי באחד הקרבות הכי שנויים במחלוקת בהיסטוריית האגרוף.

"זו ההחלטה של השופטים ואני מכבד את זה", אמר פאקיאו, שמחזיק בזכויות לקרב חוזר מול הורן ואמר: "יש לנו סעיף לפיו אנחנו ניפגש שוב, אין ספק שנעשה זאת".

ג'ף הורן מול מני פאקיאו. GettyImages
קרב צמוד שהוכרע באופן תמוה. הורן מול פאקיאו/GettyImages

גם קובי בריאנט לא הסכים עם ההחלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully