וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה האריך חוזה במכבי תל אביב והושאל לבני יהודה

שחקן הכנף בן ה-21 חתם בקרית שלום עד 2022 והושאל לקבוצה מהשכונה: "אמרתי למכבי שאם זו לא בני יהודה, אני לא מוכן לעבור. יוסי אבוקסיס מאמן ענק". הקשר יובל אשכנזי חתם לשלוש שנים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

מאוויס צ'יבוטה חתם על חוזה חדש לחמש שנים במכבי תל אביב והושאל לבני יהודה לעונה. ההודעות הרשמיות של שני המועדונים הגיעו כמעט במקביל ושחקן הכנף בן ה-21 יוכל לשחק עם הזהובים כבר בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

צ'יבוטה אמר לאחר החתימה: "מאוד רציתי להגיע לבני יהודה. אמרתי למכבי תל אביב שאם זה לא בני יהודה אז אני לא מוכן לצאת להשאלה. אני שמח שמכבי קיבלה את הבקשה שלי. יוסי אבוקסיס מאמן ענק. יש לי חברים בבני יהודה. אני חושב שזה מקום טוב בשבילי. קיבלתי כבר הודעות מאוהדים של בני יהודה ואני אעשה הכל בשביל להחזיר להם על המגרש".

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנו שמחים שהחתמנו את מאוויס על חוזה ארוך טווח ומאוד שבעי רצון מההתקדמות שלו. אנו מאמינים בעתיד צהוב עבור מאוויס ונמשיך לעקוב אחריו מקרוב".

צ'יבוטה שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בהפועל כפר סבא. בעונת 2015/16 כבש 3 שערי ליגה ואחד בגביע המדינה ובעונת 2016/17 הבקיע 5 שערי ליגה ואחד בגביע המדינה.

צ'יבוטה הצטרף למתן חוזז, בן תורג'מן ועאיד חבשי שחתמו במדי הזהובים מוקדם יותר. הוא הזר הרביעי של הקבוצה אחרי אמיליוס זובאס, אנטוניו מרשיץ' (שעדיין עלול לעזוב), ונריוס ולסקיס.

הקשר יובל אשכנזי, שכבש בעונה שעברה שבעה שערים בהפועל כפר שלם מליגה א' דרום, חתם על חוזה לשלוש שנים. השחקן בן ה-25 נמצא עם הקבוצה במחנה האימונים בבולגריה ואף כבש שער בניצחון על צ'רנו מורה.

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה במשחק הכנה, סתיו פיניש חתם לשנתיים נוספות
מוקדמות הליגה האירופית: טרנצ'ין בדרך למפגש עם בני יהודה
מכבי תל אביב המריאה לגומלין נגד טיראנה במוקדמות הליגה האירופית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישחק עם הזהובים באירופה. צ'יבוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully