וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: טרנצ'ין בדרך למפגש עם בני יהודה

הסלובקים מחצו 1:5 את טורפדו קוטאיסי וצפויים לשחק מול מחזיקת הגביע הישראלית בסיבוב השני. בוטב פלובדיב ניצחה 1:3 בחוץ את פרטיזני וככל הנראה תהיה זו שתחכה למנצחת בין בית"ר לוושאש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: בני יהודה ממריאה למחנה האימונים בבולגריה

אוסקר סקאריונה מכבי תל אביב מול טרנצ'ין. מכבי תל אביב, אתר רשמי
את מכבי תל אביב פגשה טרנצ'ין במשחק הכנה, בקרוב היא מול בני יהודה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרנצ'ין הסלובקית עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי לקראת מפגש עם בני יהודה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הקבוצה הסלובקית אמנם פיגרה במשחקה הביתי מול טורפדו קוטאיסי, אך בסופו של דבר הביסה 1:5 את הגאורגים וצפויה לשמור על היתרון בגומלין, לקראת צמד המשחקים מול מחזיקת הגביע הישראלית.

לטרנצ'ין כבשו אנטוניו מאנצ'ה (36 ו-39), חמזה צ'טאקוביץ' (75), יקוב פאור (81) וגיורגי ברידזה (87) אחרי שער היתרון של גיורגי גורולי האורח (10). בני יהודה אמורה לארח את המשחק השני מול טרנצ'ין, אך הסדר עשוי להשתנות אם בית"ר ירושלים תעלה שלב כי שתי הישראליות הוגרלו לארח את המשחק הראשון ושתיהן משחקות במושבה.

אם בית"ר אכן תעפיל, נראה שהיא תפגוש את בוטב פלודבדיב הבולגרית, שניצחה 1:3 בחוץ את פרטיזני טיראנה האלבנית. עומאר קוסוקו, הקשר בן ה-29 מבנין, כבש צמד עבור בוטב בדקות 27 ו-88, כשבתווך הוסיף החלוץ טודור נדלב (62). ג'באיר סוקאי היה חתום על השער המוקדם של האלבנים בדקה הרביעית.

במפגש על טהרת סקנדינביה, בין שתי הקבוצות שמתחרות על הזכות לפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני, סיינאיוהן מפינלנד הצליחה לחלץ 0:0 באיסלנד מול רייקאוויק והעבירה את ההכרעה למגרשה הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully