וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש נוצץ: הבלם תומאש סיבוק חתם לשנתיים במכבי פתח תקוה

4.7.2017 / 22:56

קפטן נבחרת צ'כיה ובורסאספור, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יהיה המשתכר הבכיר בקבוצה ויצטרף לז'והאן מרסיאל במרכז ההגנה: "הבלם היקר ביותר שהחתמנו בשנים האחרונות"

שחקן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק. ברני ארדוב
רכש מרשים למלאבסים. תומאש סיבוק/ברני ארדוב

אחרי משא ומתן שנמשך כשבוע, מכבי פתח תקוה החתימה הערב (שלישי) רכש נוצץ. תומאש סיבוק, בלם וקפטן נבחרת צ'כיה שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חתם רשמית לשנתיים ויצטרף ביום שני הבא לאימוני הקבוצה. סיבוק בן ה-33 יהיה המשתכר הבכיר בקבוצה, עם שכר המוערך בכ-250 אלף יורו לעונה (200 אלף יורו שכר בסיס, בתוספת מענקים), אחרי שהגיע בהעברה חופשית מבורסאספור הטורקית.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של תומאש סיבוק
עלות העסקה של תומאש סיבוק: כ-250 אלף יורו
מברצלונה עד עומאן: הכירו שמונה מהזרים המסקרנים שהגיעו עד כה לליגה

אנדרס אינייסטה שחקן נבחרת ספרד מול תומאש סיבוק שחקן נבחרת צ'כיה. רויטרס
שנים ארוכות בנבחרת. תומאש סיבוק מול אנדרס אינייסטה ב-2011/רויטרס

אחרי מחלוקות שהתגלעו לאחר נחיתתו של השחקן, בפגישה שנערכה בינו לבין להנהלת הקבוצה ביום שישי הגיעו הצדדים להסכמה. החתימה התעכבה כמה ימים, אך לבסוף המהלך הושלם. "קובי רפואה ועומר גולן לחצו להחתים אותו, שינו זוארץ ואבי לוזון פתחו את הארנק, ולכן הצלחנו להחתים את הבלם היקר ביותר שהיה במכבי פתח תקוה בשנים האחרונות", אמרו במועדון לאחר ההחתמה. "אנחנו גאים במרכז ההגנה שלנו. אין ספק שמדובר ברכש נוצץ".

הוא ישחק לצדו של הבלם הצרפתי של טרואה, ז'והאן מרסיאל, אחיו של אנתוני ממנצ'סטר יונייטד. "אחרי שדייביסון וקולושיץ' נחתו בארץ ולא חתמו, היה חשש גדול שנאבד גם את העסקה הזאת, אבל לא ויתרנו. לחצנו עד שהעסקה יצאה לפועל", אמרו במועדון.

סיבוק (33, 1.85 מטר) החל את הקריירה שלו בצ'סקה בודיוביצה הצ'כית, ממנה עבר לספרטה פראג, שם אף היה הקפטן. משם, הוא עבר לאודינזה האיטלקית עם חוזה לארבע שנים וחצי, אבל נמכר אחרי עונה אחת בלבד לבשיקטאש תמורת 4.7 מיליון יורו. הוא חתם אצל הטורקים לארבע עונות תמורת 800 אלף יורו לעונה ו-100 אלף בבונוסים. בבשיקטאש הוא שיחק שבע שנים עד שעבר לבורסאספור, בשורותיה שיחק מאז 2015.

סיבוק היה חלק מנבחרת צ'כיה ביורו 2008, אבל לא שותף כלל בטורניר. ביורו 2012 הוא גם נכלל בסגל וגם פתח בהרכב בכל אחד מארבעת המשחקים של הצ'כים בטורניר כשהוא משחק 90 דקות בכל אחד מהם. גם ביורו האחרון הוא שיחק בכל אחד מהמשחקים של צ'כיה 90 דקות והודח איתה אחרי שלושה משחקים משלב הבתים. גם במוקדמות גביע העולם ברוסיה הוא שיחק בחמישה מהמשחקים ורשם 450 דקות בסך הכול כשהוא משמש כקפטן. ב-12 השנים האחרונות רשם 61 הופעות במדי הנבחרת וכבש חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully