וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עסקת סיבוק על סף סגירה, בנבנישתי עשוי לחתום

2.7.2017 / 20:29

בלם וקפטן נבחרת צ'כיה המריא למולדתו ואמור לאשר את טיוטת החוזה. עלות העסקה: כ-250 אלף יורו. שיחק בבשיקטאש אחרי שנקנה תמורת 4.7 מיליון יורו. החלוץ נפגש עם רפואה ויחל בהתרשמות

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בדרך לחתימה: ראשי מכבי פתח תקוה העבירו את טיוטת ההסכם לסוכנו הצ'כי של תומאש סיבוק, בלם וקפטן נבחרת צ'כיה, ועל פי ההערכות ההעברה שלו לקבוצה תיסגר היום (ראשון). על פי ההסכם, הבלם הצ'כי אמור לגור בדירה בתל אביב לפי בחירתו, שתמומן על ידי המועדון. הוא ירוויח כ-200 אלף יורו, אבל עלות העסקה כולל התנאים הנלויים תגיע לכ-250 אלף. "מעולם לא שילמנו לשחקן סכום כזה. סיבוק הבהיר לנו שהוא מאוד רוצה להיות כאן, וזה היה הדבר החשוב מבחינתנו. מקווים שהכל ייסגר היום", אמרו במועדון. השחקן עצמו המריא חזרה למולדתו, ובמועדון ממתינים כעת שהעסקה תאושר על מנת לסגור עבורו טיסה לישראל כדי שיתחיל להתאמן בימים הקרובים.

סיבוק (33, 1.85) החל את הקריירה שלו בצ'סקה בודיוביצה הצ'כית, ממנה עבר לספרטה פראג, שם אף היה הקפטן. משם, הוא עבר לאודינזה, שם חתם על חוזה לארבע שנים וחצי, אבל נמכר אחרי עונה אחת בלבד לבשיקטאש תמורת 4.7 מיליון יורו. הוא חתם אצל הטורקים לארבע עונות תמורת 800 אלף יורו לעונה ו-100 אלף בבונוסים. בבשיקטאש הוא שיחק שבע שנים עד שעבר לבורסאספור, בשורותיה שיחק מאז 2015.

גידי קאניוק כבר בדרך ליעד הבא שלו – אוזבקיסטן. השחקן אמור לחתום מחר בשורות הקבוצה מהמקום החמישי - פחטקור טשקנט. במועדון, שיקבל 600 אלף יורו תמורת המעבר, אמרו השבוע: "אנחנו מבינים את קאניוק. מדובר בליגה פחות טובה מישראל, אבל ההצעה הכספית קוסמת לו". נציגי גיא מלמד ימריאו בשבוע הבא להולנד ואוסטריה בניסיון לקדם את העברתו. שתי הקבוצות מווינה, אוסטריה וראפיד, מעוניינות בשחקן, אם כי סוכניו בודקים אופציות נוספות. אם לא יחתום בחו"ל, ישקול בחיוב את ההצעה ממכבי תל אביב. במועדון מאמינים שאם ישחק בישראל הוא יישאר בקבוצה.

בינתיים, מי שעשוי לחתום בקבוצה הוא חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת, סער בנבנישתי (25). החלוץ נפגש הערב עם המאמן קובי רפואה והשניים סיכמו כי יחל בהתרשמות בקבוצה. בנבנישתי, שהחל את דרכו בקבוצות הילדים של מכבי יבנה וראשון לציון, פתח את העונה שעברה בבני יהודה, ובינואר הגיע לאדומים וירד איתם ללאומית. הקשר עומרי פרל שוחרר.

עוד בנושא:

עסקת תומאש סיבוק קרובה לסיכום, צפוי לחתום לשנתיים
מכבי פתח תקוה: פערים עם תומאש סיבוק, מאמץ אחרון להחתימו
תומאש סיבוק נחת בישראל. צפוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקוה

שחקן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק. ברני ארדוב
"מעולם לא שילמנו לשחקן סכום כזה". סיבוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully