וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורדן פושה: "אני לוקח את הזמן שלי כי אני רוצה לחזור לאירופה"

מלך שערי הליגה הלאומית בעונה החולפת, שסיים חוזה במכבי הרצליה, התראיין בצרפת: "יש קבוצות ישראליות שמתקשרות אלי כל יום ורוצות אותי מאוד, מנהל מגעים גם עם קבוצות צרפתיות"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחד השמות החמים של שוק ההעברות הישראלי הקיץ הוא ז'ורדן פושה. החלוץ הצרפתי, שסיים את העונה החולפת כמלך שערי הליגה הלאומית אחרי שכבש 24 שערים במדי מכבי הרצליה, הוזכר כמועמד בשבועות האחרונים למספר קבוצות בארץ, ביניהן הפועל חיפה, בית"ר ירושלים מליגת העל והפועל תל אביב מהלאומית. למרות ההתעניינות הרבה, פושה שגדל במחלקת הנוער של מץ חולם על חזרה לצרפת.

"סיימתי חוזה ואני מחפש קבוצה חדשה", סיפר בראיון שהעניק במולדתו, "אני רוצה לחזור לאירופה ואני במגעים מתקדמים עם מספר קבוצות מהליגה הראשונה בצרפת, ויש גם קבוצות ישראליות שמתקשרות אלי כל יום ורוצות אותי מאוד, אבל אני לוקח את הזמן שלי כי אני ממש רוצה לחזור. אם מועדון ישראלי שמתחרה על מקום בליגת האלופות ירצה אותי, אולי זה יגרום לי לחשוב אחרת. אני מתאמן עם מאמן כושר אישי מאז תחילת יוני ואני בכושר טוב".

על הגעתו להרצליה: "זה היה במקרה. הסוכן שלי אמר שהפועל רעננה, מהליגה הראשונה, רוצה אותי בהשאלה לחצי שנה. כשהייתי אמור לטוס לישראל, נשיא אנטוורפן (שם שיחק) אמר לי שאני חייב להישאר עוד משחק, רעננה איבדה את הסבלנות והחתימה שחקן אחר. כמוצא אחרון, הסוכן סידר לי את הרצליה, ואמר לי שאהנה ממזג האוויר ומהים. בסוף העונה רציתי לחזור לבלגיה, אך נודע לי שהרצליה מימשה את אופציית הרכישה שלי. אני פה כבר שלוש שנים, אף פעם לא עלינו ליגה אבל זה לא בזבוז זמן עבורי, כבשתי כמעט 30 שערים".

על ישראל: "זו מדינת כדורגל, הם מדברים על זה כל היום. למשחק האחרון שלי, אוהדים הכינו שלט עם ציור של הפנים שלי. יש פה הרבה התלהבות, זה דוחף אותי קדימה. למדתי עברית בלי לקחת אף קורס. קל מאוד ללמוד את השפה, הרבה יותר מפלמית, בבלגיה לא הבנתי כלום. אוהבים לקרוא לי פה ג'ורדי, כקיצור לשם שלי וגם כי ג'ורדי קרויף, הבן של יוהאן, עובד במכבי תל אביב".

עוד בנושא

פערים קטנים במשא ומתן בין הפועל חיפה לז'ורדן פושה
הפועל חיפה פנתה רשמית לז'ורדן פושה, גם בית"ר ירושלים בתמונה
מכבי חיפה שיפרה את ההצעה על אדי גוטליב

רגב וולק ז'ורדן פושה מכבי הרצליה חוגגים. לירן דורף, דאבל פס
"הרצליה לא הייתה בזבוז זמן עבורי". ז'ורדן פושה/דאבל פס, לירן דורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully