וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למאבק משפטי? ספאחיה הודיע למקל שהוא לא בתוכניות

4.7.2017 / 8:07

מכבי תל אביב פרסמה הודעת פרידה מהרכז למרות שהוא חתום לעונה נוספת ולא הושג שום הסדר בנוגע לשחרורו. מקל לא מוותר ועשוי לפנות למוסדות משפטיים, סוכנו: "הוא חתום על חוזה ויילחם על מקומו"

ברני ארדוב

נבן ספאחיה ממשיך לבצע חריש עמוק בסגל מכבי תל אביב. אחרי שחרורו של גיא פניני (שבינתיים הספיק לחתום לשנתיים בהפועל חולון), הצהובים הודיעו היום כי הוחלט לוותר על עוד ישראלי בכיר, גל מקל. "ספאחיה נפגש אתמול בערב עם גל מקל והודיע לשחקן כי הוא לא נמצא בתוכניות שלו לעונת המשחקים הקרובה", נמסר ממכבי תל אביב. "מכבי מודה לגל, מקצוען אמיתי, רכז הקבוצה בשנתיים האחרונות, על תרומתו ועל הגישה הנהדרת".

ההודעה של הצהובים מגיעה על אף העובדה שמקל חתום לעונה הבאה ולא הושג הסדר כספי עימו על התרת החוזה. אמש נפגש מקל עם ספאחיה והבהיר לו שהוא לא חושש להיאבק על דקות משחק, אולם הצהובים המשיכו בשלהם. נכון לעכשיו, מקל מסרב לוותר ונראה שצפוי מאבק משפטי בין הצדדים.

סוכנו של מקל, מישקו רזנאטוביץ', צייץ בתגובה: "למקל יש חוזה תקף לעונת 2017/18 במכבי תל אביב והוא ייתן את המקסימום כדי להילחם על מקומו בקבוצה".

עוד בנושא

"וויצ'יץ' מעולם לא רצה את מקל": המתקפה של מקורבי הרכז
העתיד של מקל והקשר לוויצ'יץ': ראיון עם נבן ספאחיה
גיא פניני חתם לשנתיים בהפועל חולון: "זה חיבור מתבקש"

עוד בנושא

שחקן מכבי תל אביב גל מקל, שחקן מילאנו ריקי היקמן. ברני ארדוב
עוד זעזוע. מקל/ברני ארדוב

מקל (1.92, 29) הגיע למכבי תל אביב בינואר 2016 בקול תרועה רמה אחרי קדנציה קצרה ב-NBA, כשברזומה שלו שתי אליפויות עם מכבי חיפה והפועל גלבוע'גליל. למרות הציפיות הגבוהות, מקל התקשה לעמוד בהן ובמיוחד בעונה החולפת יכולתו ידעה עליות וירידות קיצוניים למדי, כשהשיא הגיע עם תקרית הספסול שלו על ידי רמי הדר במשחק יורוליג אחרי כמה שניות בודדות על הפרקט. את העונה החולפת הוא סיים עם ממוצעים של 4.5 נקודות, 3.3 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג, בעוד בליגת העל הציג מספרים משופרים, עם 11.4 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים.

בשבועות האחרונים הורעו היחסים בין מקל לבין המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', שמקורביו אף טענו כי "הוא מעולם לא רצה את מקל". לאחר עזיבתו של מקל, מצבת הישראלים של מכבי תל אביב כוללת את אלכס טיוס, ג'ייק כהן, איתי שגב וג'ון דיברתולומאו. גם יוגב אוחיון עשוי להישאר, וכרם משעור נמצא על סף סיכום.

עוד באותו נושא

"וויצ'יץ' מעולם לא רצה את מקל": הסיטואציה הבלתי אפשרית אליה נקלע גל מקל במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully