וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס מיררה בבכי: "אי אפשר לדעת מה יהיה מחר, נגמרו לי המילים"

הטניסאית שעלתה לסיבוב השני של טורניר ווימבלדון הייתה נסערת לאחר שנשאלה על מעורבותה בתאונת הדרכים בה גרמה למותו של אדם: "אני רק יכולה להגיד שלמדתי שאי אפשר להתכונן להכול"

ונוס וולימאס בווימבלדון. GettyImages
"התכוננתי למה שהיריבים יעשו לי". וויליאמס/GettyImages

ונוס וויליאמס העפילה היום (שני) לסיבוב השני של טורניר ווימבלדון לאחר ניצחון 6:7 (7), 4:6 על אליז מרטנס הבלגית, אבל אחותה הבכורה של סרינה מוטרדת בימים אלו בעיקר מתאונת הדרכים בה הייתה מעורבת בחודש שעבר בה גרמה למותו של אדם אחר, ג'רום ברסון בן ה-78.

היום, לאחר הניצחון על מרטנס נשאלה ווילימאס כמה פעמים על ידי העיתונאים המסקרים את הטורניר על תאונת הדרכים בה הייתה מעורבת, לא עמדה בלחץ הרב המופעל עליה ופרצה בבכי.

הטניסאית בת ה-37 אמרה לעיתונאים: "בחיים אתה לא יכול להתכונן לכל דבר. אני התכוננתי להמון משחקים, התכוננתי לכל מה שהיריבים שלי ינסו לעשות לי, אבל אתה לא יכול להתכונן לכל דבר. אני לי מושג מה יביא איתו יום המחר. זה מה שאני למדתי. זה כל מה שאני יכולה להגיד. אין לי מילים יותר כדי לתאר את התחושות שלי. זה כל כך הרסני. נגמרו לי המילים".

עוד בנושא
סטן ואוורינקה: "כבר 10 שנים שואלים אותי על פדרר, זה מעייף"
כיסוח דשא: החידון שיבחן כמה אתם יודעים על טורניר ווימבלדון

בשלב זה התערבה המנחה של מסיבת העיתונאים, פנתה אל העיתונאים ואמרה: "היא לא יכולה לומר דבר מעבר לכך על הנושא הזה, אני מבקשת שתכבדו את זה". לאחר מכן ווילימאס סיימה את מסיבת העיתונאים ועזבה את החדר.

בצל סערת הרגשות בה נמצאת תנסה ווילימאס לזכות בטורניר ווימבלדון בפעם השישי בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully