וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס הייתה אחראית לתאונת דרכים שגרמה למותו של נוסע

משטרת פלורידה מדווחת שהטניסאית בת ה-37 גרמה לתאונת דרכים קטלנית ב-9 ביוני באיזור פאלם ביץ'. ג'רום ברסון בן ה-78, הנוסע ברכב הנפגע, מת בבית החולים כעבור שבועיים

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
תקווה שהמקרה לא ישפיע על היכולת בווימבלדון. וויליאמס/רויטרס

רגע לפני ווימבלדון: המשטרה בפלורידה מדווחת שכוכבת הטניס, ונוס וויליאמס, הייתה אחראית לתאונת דרכים קטלנית ב-9 ביוני, שאף גרמה למותו של נוסע ברכב הנפגע כשבועיים לאחר התאונה.

על פי הדיווח הרשמי של משטרת פלורדיה, הטויוטה של וויליאמס זינקה אל תוך צומת באיזור פאלם ביץ', קרוב למקום מגוריה. הנהגת השנייה, לינדה ברסון, סיפרה שלא יכלה לעצור את רכבה בזמן ולמנוע התנגשות ברכבה של וויליאמס.

הטניסאית בת ה-37 סיפרה לחוקרים שהיא הגיעה לצומת עם רמזור ירוק, אך מפני שרצתה להימנע מפקק, ניסתה לעבור נתיב ולא ראתה את מכוניתה של ברסון. לא הוגשה תלונה נגד וויליאמס, והמשטרה אף דיווחה שהיא לא הייתה תחת השפעת סמים או אלכוהול, אך עם זאת הודיעו בפאלם ביץ' שהחקירה תימשך.

על פי דיווח מ-TMZ ספורטס, ג'רום ברסון בן ה-78, בעלה של נהגת הרכב הנפגע סבל מפגיעת ראש טראומתית ומת בבית החולים כשבועיים לאחר התאונה. "מדובר במקרה מצער ו-ונוס מביעה את תנחומיה הכנים ביותר למשפחה אשר איבדה אדם אהוב", אמר עורך הדין של וויליאמס, מלקולם קנינגהאם. וויליאמס תתחיל את דרכה בטורניר ווימבלדון, בו היא זכתה 5 פעמים, ביום שני הקרוב.

עוד בנושא:

נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר איסטבורן, אנדי מארי נפצע בירך
ג'ון מקנרו הסתבך בפרשת סרינה וויליאמס: "אוי, אני והפה הגדול שלי"
פאולו מאלדיני הפסיד במשחק הזוגות בצ'לנג'ר מילאנו

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
החקירה נמשכת. וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully