וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צ'יבוטה יחתום על חוזה חדש ויושאל לבני יהודה

3.7.2017 / 13:20

שחקן הכנף ששיחק בכפר סבא בעונה החולפת, נפגש עם מנכ"ל הצהובים והוצע לו לחתום על חוזה לחמש שנים בשכר משודרג כאשר ההתניה שלו הייתה להיות מושאל לזהובים ולחזור למכבי כישראלי

שחקני הפועל כפר סבא אלי אלבז, מאוויס צ'יבוטה. ג'יני
בדרך לעוד תחנה בקריירה. צ'יבוטה/ג'יני

מאוויס צ'יבוטה בדרך לבני יהודה. שחקן הכנף הקונגולזי של מכבי תל אביב צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש בקבוצה לחמש שנים, כאשר בעונה הקרובה הוא יושאל לעונה אחת לזהובים ובסיומה ישוב למכבי תל אביב כישראלי.

צ'יבוטה היה מאוד נחרץ בימים האחרונים וטען כי הוא לא מוכן שוב להיות מושאל. הוא נפגש עם המנכ"ל החדש של מכבי תל אביב בן מנספורד ואמר לו את הדברים. אתמול נערכה פגישה בין אנשי מכבי תל אביב לבין אבי ציוני, נציגו של צ'יבוטה, במהלכה הוצע לשחקן לחתום על חוזה חדש לחמש שנים בשכר משודרג ביחס למה שיש לו כעת כאשר ההתניה של צ'יבוטה היתה שהוא רוצה להיות מושאל בעונה הקרובה לבני יהודה כשחקן זר ולאחר מכן לחזור ולשחק במכבי תל אביב.

מכיוון שצ'יבוטה התחתן עם בחורה ישראלית בשנה החולפת הוא צפוי לקבל בחודשים הקרובים מעמד של שחקן ישראלי וכך יוכל לשחק במכבי תל אביב שלא על תקן זר. ההערכה היא כי השחקן יקבל את ההצעה של הצהובים ובימים הקרובים יחתום על חוזה לחמש שנים במועדון וכאמור יושאל לעונה אחת לבני יהודה.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב לא מתרגשים מהירידה ברכישת המינויים: "אוהדים חדשים יצטרפו"
בדרך לפשרה: ורמוט יחתום לשנתיים במכבי חיפה, בכפוף למספר ההופעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully