וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של מייקל רול

3.7.2017 / 10:55

הצהובים הודיעו רשמית על צירופו של גארד בשיקטאש שחתם כבר אתמול בקבוצה של ספאחיה ויהיה החיזוק הזר הראשון. רשם בעונה החולפת ממוצעים של 11.1 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק

ברני ארדוב

מכבי תל ממשיכה להתחזק: הצהובים הודיעו היום (שני) כצפוי על החתמתו לעונה של הגארד האמריקאי מייקל רול. אחרי שהחתימו כבר את אלכס טיוס, ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן, רול שמגיע מבשיקטאש יהיה החיזוק הזר הראשון של הצהובים הקיץ. מייקל רול (30, 1.97), גארד/פורוורד אמריקאי, ניצל את אופציית היציאה שלו והודיע לסגנית אלופת טורקיה כי לא יישאר וכעת הוא מתחיל באתגר חדש בקבוצה הישראלית.

עוד בנושא:

"פוקס" סיימה את ההתקשרות עם מכבי תל אביב, מייקל רול חתם
נבן ספאחיה: "אני זה שמקבל את ההחלטות במכבי תל אביב"
באביב אתה תשוב בחזרה: על תופעת המאמנים החוזרים למכבי תל אביב
מכבי שוב תהיה מכבי: את מי הצהובים באמת צריכים להחזיר?
טייריס רייס סגר עקרונית במכבי תל אביב, כרם משעור על סף סיכום

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא למכבי. מייקל רול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רול, שחקן התקפה סולידי, שניחן ביכולת קליעה ומסוגל להפעיל את שחקני הפנים אך לוקה במשחק ההגנה שלו, היה אחד השחקנים הבולטים בבשיקטאש בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק בדרך לקמפיין המפתיע בזירה המקומית, שנעצר רק בהפסד לאלופת אירופה פנרבחצ'ה בגמר הפלייאוף. בליגת האלופות של פיב"א הגיעו הטורקים לשמינית הגמר, כשרול רושם 11.8 נקודות (43 אחוזים לשלוש), 2.5 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים.

רול יתפוס את מקומו של די.ג'יי סילי כגיבוי מהספסל בקו האחורי. אף שנולד בקליפורניה, למד ושיחק באוניברסיטת UCLA (ולא נבחר בדראפט 2010), הוא מגיע עם אזרחות מעט לא רגילה לשחקן בליגה הישראלית: לפני שנתיים קיבל דרכון טוניסאי, והוא משחק במדי נבחרתה. ב-2015 זכה עם טוניסיה במדליית הארד באליפות אפריקה, והוא אמור להופיע איתה בטורניר גם הקיץ.

בשבע השנים האחרונות רול שיחק בשבע קבוצות שונות באירופה (ארבע בטורקיה, שתיים בספרד ואחת בבלגיה). הבכירה שבהן הייתה באסקוניה, אבל הקדנציה שלו במדיה הייתה קצרה. הוא הצטרף אליה לקראת משחקי הפלייאוף בעונה שעברה, בעקבות פציעתו של יאקה בלאז'יץ', ובשבע הופעות תרם 4.3 נקודות לערב. הייתה לו גם עונה אחת ביורוקאפ, ב-2013/14 עם סראגוסה, ובדומה לקמפיין האחרון שלו עם בשיקטאש בצ'מפיונס - גם המסע האירופי הזה הסתיים בשמינית הגמר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully