וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטשל וייזר: "משחק לא ייאמן שלנו, בחיים לא ראיתי קבוצה נלחמת ככה"

כובש שער הניצחון של גרמניה בגמר יורו הצעירות מול ספרד חגג את הזכייה המפתיעה. המאמן שטפן קונץ זכה למחמאות ואמר: "זה מדהים. אני באמת משוגע על הנבחרת הזו, על השחקנים האלה"

מיטשל וייזר שחקן נבחרת גרמניה עם מקס מאייר. רויטרס
גיבור הערב. וייזר/רויטרס

בפעם השנייה בתולדותיה ובניגוד מוחלט לכל התחזיות זכתה אמש (שישי) נבחרת גרמניה עד גיל 21 באליפות אירופה. שער בודד של מיטשל וייזר בדקה ה-40 סידר למאנשאפט הצעירים 0:1 מפתיע על נבחרת ספרד, שהגיעה לגמר במאזן מושלם וכפייבוריטית הברורה, אך לא הצליחה לתפקד למרות סוללת הכישרונות שלה.

גרמניה, שזכתה בתואר לראשונה מזה שמונה שנים ולמרות שהגיעה לטורניר בפולין עם סגל חסר, יכולה להשלים שבוע חלומי אם תניף גם את גביע הקונפדרציות, עוד מפעל אליו שלחה סגל משני ובו תפגוש בגמר ביום ראשון את צ'ילה.

"אנחנו מספר 1 בעולם", שרו הגרמנים הצעירים בחדר ההלבשה אחרי הזכייה, בעוד הבירה נשפכת כמים. כובש שער הניצחון וייזר סיכם: "טירוף. משחק לא ייאמן שלנו. בחיים לא ראיתי קבוצה שנלחמת ככה".

עוד בנושא:

גרמניה זכתה ביורו הצעירות
העברות, 1.7: אנטוניו רודיגר יעבור בדיקות רפואיות בצ'לסי
העברות בעולם, 30.6: ברצלונה רכשה בחזרה את ג'רארד דאולופאו מאברטון

מקסי ארנולד קפטן נבחרת גרמניה הצעירה. רויטרס
הפתעה גדולה. גרמניה חוגגת/רויטרס

מי שזכה לקרדיט רב הוא המאמן שטפן קונץ, שחגג את התואר בדיוק 21 שנים אחרי שהפך לאלוף אירופה עם הנבחרת הבוגרת ביורו 96': "זה מדהים. אני באמת משוגע על הנבחרת הזו, על השחקנים האלה", אמר המאמן בסיום, "לא נתנו לספרד לפתח את המשחק שלה".

קונץ הוסיף: "אני מאושר בטירוף בשביל הנבחרת. ניצחנו בצדק, זה מרגש. אני רוצה לברך את ספרד כי היא הייתה יריבה קשה מאוד בגמר. היינו צריכים לשחק את המשחק הכי טכני שלנו היום עם הרבה תעוזה כי קשה לשחק נגד נבחרת כמו ספרד. השחקנים שלי התמודד עם האחד על אחד שלהם בצורה נהדרת. דיברנו על ארבע נקודות לפני המשחק. דיברנו על הגוף, על זה שהשחקנים צריכים לספק את ההופעה הטובה ביותר שלהם. דיברנו על הראש, איך נשארים רגועים ונאמנים לפילוסופיה שלנו. הם עשו את זה, פרט אולי ל-20-15 דקות בהן ספרד לחצה. אמרתי לשחקנים שאין להם מה להפסיד. אני יודע שכל שחקן רוצה לזכות בגביע בשביל החברים שלו, בשביל החבר שלו שעושה את העבודה במגרש בשבילו. היה שקט בחדר ההלבשה כשאמרתי את זה, והשקט הזה נתן לי ביטחון שיהיה בסדר. אנחנו גאים בהם מאוד. אמרתי לשחקנים שיסתכלו על השחקנים שזכו בגביע ב-2009, שבעה או שמונה מהם שחקנים גדולים. בדו קרב הפנדלים מול אנגליה צפו משהו כמו 10 מיליון בגרמניה, כך שהמוניטין של השחקנים שלי גבוה מאוד".

מקס מאייר אמר: "הייתה לנו התחלה מדהימה למשחק, היינו אגרסיביים מאוד ולא רצינו לתת לספרד להיכנס למשחק. שיחקנו מצוין כבר נגד אנגליה, אבל המחצית הראשונה היום הייתה מדהימה. זה בלתי ייאמן, זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני זוכה בטורניר כזה גדול. זו הייתה תצוגת אופי מכל הקבוצה". בלם גרמניה ניקלאס שטארק: "זה בלתי ייאמן להיות חלק מקבוצה כזו שיכולה להילחם כל כך חזק וכל השחקנים נתנו הכול אחד בשביל השני. זו הייתה תחושה מדהימה היום לשחק במשחק כזה ולהיות חלק מנבחרת כזו".

עוד באותו נושא

נבחרת גרמניה זכתה ביורו לנבחרות צעירות אחרי 0:1 מול ספרד

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ספרד הצעירה. רויטרס
אכזבה בספרד/רויטרס

ובינתיים, בעיתוני ספרד העדיפו להדחיק. לה רוחיטה הייתה אמורה לזכות בתואר החמישי שלה ולהשיב לעצמה את הכתר, לאחר הזכייה בטורניר שנערך ב-2013 בישראל, אלא שזה לא קרה. "זה לקח לעתיד", נכתב ב"מארקה", שם תהו בעיקר לאן כוכבי הנבחרת הולכים מכאן והלאה וכמה מהם יכולים כבר לטפס לבוגרת ולהיות חלק מהסגל למונדיאל 2018.

"אנחנו עצובים כמו שאתם מבינים אחרי הפסד בגמר", אמר מאמן ספרד אלברט סלאדס, "שיחקנו נגד נבחרת נהדרת שהייתה עדיפה עלינו במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה מאוזנת יותר, אבל לא נועד לקרות בשבילנו. אנחנו עצובים, אבל גאים בשחקנים שלנו על המאמץ האדיר שלהם. לא קל להגיע לגמר, אבל שיחקנו נבחרת נהדרת. במחצית הראשונה לא היינו אנחנו. כשאתה משחק נגד נבחרות ברמה הזו, אתה צריך צריך לעשות את כל הדברים כמו שצריך וזה הקשה עלינו. ניסיתי לשנות דברים במחצית. כשאתה משחק בגמר נגד נבחרת כמו גרמניה, אתה צריך לעשות הכול טוב ולא הצלחנו לעשות את זה. המחצית הראשונה הייתה המפתח. התחלנו טוב את המחצית השנייה והיו לנו הזדמנויות להשוות, אבל לא הצלחנו לכבוש והדברים הפכו לקשים יותר. אתה לומד מכל דבר, אתה יכול לקחת את הדברים החיוביים והשליליים ולהסיק מסקנות, אבל אני גאה בשחקנים על מה שהנם עשו, על הטורניר הנהדר שהיה לנם. קשה להפסיד בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully