וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: סאול באתלטיקו עד 2026, קבאז'רו עבר לצ'לסי

הקשר קיבל "חוזה לכל הקריירה" בקולצ'ונרוס, דייגו קוסטה צפוי לחזור. צ'לסי צירפה את השוער, רודיגר יעבור בדיקות. סמפדוריה הוציאה 22 מיליון יורו, אמבפה שלח רמז עבה לגבי עתידו

צלמים זמניים מורשים

העברות

* סאול, אחד הכוכבים הצעירים של אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד, האריך את חוזהו אצל הקולצ'ונרוס עד 2026: "אנחנו כמו משפחה פה. אין מקום שאני רוצה להיות בו יותר מאשר אתלטי", אמר.

* ווילי קבאז'רו, השוער הארגנטינאי בן ה-35 ששיחק בשלוש השנים האחרונות במנצ'סטר סיטי, חתם רשמית בצ'לסי ויהיה המחליף של טיבו קורטואה במקום אסמיר בגוביץ' שעבר לבורנמות'. "אני שמח להצטרף לאירופה ורוצה לעזור למועדון לרשום עוד הישגים", אמר לאחר שהגיע בהעברה חופשית.

*זניט סנט פטרבורג הודיעה על צירופו של הקשר לאנדרו פארדס מרומא. על פי הערכות הרוסים שילמו 30 מיליון יורו עבור הארגנטיני בן ה-23 שחתם בזניט לארבע שנים.

* ווטפורד צירפה שני שחקנים חדשים שסיימו חוזים בקבוצות הקודמות שלהם: המגן הימני קיקו פמניה (26) הגיע מאלאבס והשוער האוסטרי דניאל בכמן (22) הגיע מסטוק סיטי.

* בלם נבחרת פולין הצעירה, יאן בדנרק, עבר מלך פוזנאן לסאות'המפטון תמורת 5.7 מיליון ליש"ט. הפולני בן ה-21 חתם לחמש שנים.

* לורנצו פלגריני, שכבש את אחד השערים היפים ביורו לנבחרות צעירות, השלים את מעברו הצפוי מססואלו לרומא וחתם לחמש שנים בבירה בעסקה של 10 מיליון יורו. פדריקו ריצ'י עשה את המעבר ההפוך תמורת 4.5 מיליון יורו.

* עוד ברומא: ליון הודיעה כי מכרה לג'אלורוסי את הקפטן מקסים גונאלון. הקשר האחורי בן ה-28 עובר בתמורה ל-5 מיליון יורו.

* ורדר ברמן השלימה את רכישתו של שוער סלביה פראג ייז'י פאבלנקה בן ה-25. "אני מאושר מאוד להיות פה, ורדר זה מועדון עם מסורת רבה ואני מאמין שגם עם הרבה פוטנציאל", אמר השוער שהחליף את פליקס וידבאלד, שעבר ללידס.

* בורדו רכשה מפריס סן ז'רמן את המגן הימני יוסוף סבאלי. היא שילמה לסגנית האלופה 4 מיליון יורו על הצרפתי-סנגלי.

* כריס ווילקוק חתם בבנפיקה אחרי שסיים את חוזהו בארסנל. שחקן הכנף בן ה-19 חתם בענקית הפורטוגלית לחמש שנים.

* שטוטגרט רכשה מיובנטוס את החלוץ היווני הצעיר אנסטסיוס דוניס. שילמה לגברת הזקנה 3 מיליון יורו.

* האדרספילד צירפה בהשאלה את שוער מיינץ יונאס לוסל הדני בן ה-28.

* אחרי שתי השאלות, עזב כריסטיאן טייו סופית את ברצלונה ונמכר לריאל בטיס תמורת 4 מיליון יורו.

* סקוט פארקר, שהודיע על פרישתו לפני כמה ימים, מונה למאמן הנוער של טוטנהאם ולשגריר של התרנגולים.

* רביעייה חדשה בריבר פלייט: אנסו פרס נרכש תמורת 3.5 מיליון יורו מוולנסיה ואליו הצטרפו גם החלוץ איגנסיו סקוקו מניואל'ס אולד בויס, הבלם הוותיק חאבייר פינולה מרוסאריו סנטרל והשוער חרמן לוקס שחזר למועדון אחרי שנים בספרד.

* סמפדוריה הוציאה 15 מיליון יורו על החלוץ בן ה-23 ג'אנלוקה קפרארי, ששיחק בעונה הקודמת בפסקארה כמושאל מאינטר.

* סמפדוריה גם שילמה 7 מיליון יורו לקליארי כדי לרכוש את המגן השמאלי בן ה-22 ניקולה מורו. הקשר בן ה-31 לוקה צ'יגאריני עשה את הדרך ההפוכה בהעברה חופשית.

* קליארי צירפה גם את המגן הבלגי סנה מיאנגה מאינטר, שקיבלה עבורו 3.5 מיליון יורו. לנראזורי יש אופציה לרכוש את השחקן בן ה-20 בחזרה, תמורת 10 מיליון יורו.

* אודינזה החתימה לארבע שנים את החלוץ השבדי המוכשר סבנטה אינגלסון בן ה-19 מקלמאר. גם ג'וזפה פצלה, המגן בן ה-19 של פאלרמו, חתם לחמש שנים.

* אטאלנטה החתימה רשמית את הקשר הברזילאי ז'ואאו שמידט (24) לאחר שסיים את חוזהו בסאו פאולו בה גדל. ב-2014/15 שיחק כמושאל בוויטוריה סטובאל הפורטוגלית. גם החלוץ הצעיר לוקה וידו הצטרף ממילאן.

* השוער דניאלה פאדלי (31) סיים את חוזהו בטורינו ועבר לאינטר, שם ישמש שוער המשנה.

* השוער בריס סמבה (23) סיים חוזה במארסיי ונשאר בליג 1 עם חוזה לארבע שנים בקון.

שמועות

* צ'לסי מעוניינת מאוד בבלם הגרמני בן ה-24 של רומא, אנטוניו רודיגר, וצפויה להציע עליו 33 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים. על פי דיווחים שונים, ההעברה הזו כבר נסגרה ורודיגר יעבור בדיקות רפואיות כבר ביום שני, אחרי גמר גביע הקונפדרציות.

* קיליאן אמבפה שלח רמז עבדה לגבי עתידו. ילד הפלא הצרפתי של מונאקו, שמבוקש בלא מעט מהגדולות של אירופה, ובייחוד בריאל מדריד, הסיר מעמוד הטוויטר שלו את התיוג לאלופת צרפת. המעבר מתקרב?

* ברצלונה הודיעה כי שחקן ההגנה הצרפתי ז'רמי מתיו יתאמן בשלושת השבועות הקרובים בשורות ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, שתבחן את האפשרות לצרפו.

* בצרפת מדווחים שפאביניו, המגן/קשר הברזילאי של מונאקו, כבר סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן ומעוניין לעבור לבירה, אך האלופה דחתה הצעה בסך 45 מיליון יורו ומסרבת למכור אותו למתחרה הגדולה שלה.

* על פי ה"אס", נראה שעסקת דייגו קוסטה לאתלטיקו מדריד נסגרה. חלוץ צ'לסי, שקיבל מאנטוניו קונטה הודעה שהוא לא בתכניות, ישוב לקולצ'ונרוס ולא יוכל לשחק עד ינואר, בשל העונש שעומד נגד הקבוצה.

* אחרי אינספור שמועות ודיבורים, נראה שעסקת העברתו של אלכסנדר לקאזט מליון לארסנל קרובה לסגירה.

* עוד בארסנל: בדיילי מירור מדווחים שמסוט אוזיל חידש את המנוי שלו לתא באצטדיון האמירויות, מה שמרמז על כך שיישאר אצל התותחנים.

* על פי ESPNFC, ג'ון טרי סיכם על חוזה לעונה אחת באסטון וילה.

* ווסטהאם מעוניינת בכוכב קלן, אנתוני מודסט. הגרמנים דורשים 20 מיליון ליש"ט, זאת לאחר שהפטישים סירבו לשלם על השחקן 6 מיליון לפני שנה בלבד.

הרמז של אמבפה

שחקן רומא, אנטוניו רודיגר. GettyImages
הבלם החדש של צ'לסי? אנטוניו רודיגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully