וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ניקולא באטום ורודי גובר לא בסגל של נבחרת צרפת

השניים ביקשו מנוחה ולא יקחו חלק בקמפיין הראשון בעידן שאחרי טוני פארקר. האחים גאסול בסגל של נבחרת ספרד, רודי פרננדס בחוץ, זוראן דראגיץ' הפצוע מחוץ לסגל סלובניה

ניקולה מירוטיץ' נבחרת ספרד מול ניקולא באטום נבחרת צרפת. רויטרס
רק אחד מהם יהיה בטורניר. מירויץ' מול באטום/רויטרס

נבחרת צרפת תחל ביורובאסקט הקרוב את החיים ללא טוני פארקר, כוכבה גדול ביותר שהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים. שני שחקני מפתח נוספים שלא יקחו חלק בטורניר הוא ניקולא באטום ורודי גובר, שביקשו מנוחה מהמאמן הלאומי ונסן קולה ואף קיבלו. לעומתם, הקפטן בוריס דיאו יהיה גם יהיה, ואיתו, בין היתר, נאנדו דה קולו, ז'ופרי לוברן, קווין סרפין, תומא הרטל, אנטואן דיו, ליאו וסטרמן, אוון פורנייה ורודריג בובואה.

גם סלובניה פרסמה את הסגל הרחב שלה, כשהחיסרון העיקרי יהיה זוראן דראגיץ' הפצוע. בניגוד אליו, גוראן דראגיץ', אנתוני ראנדולף ולוקה דונצ'יץ' בפנים.

אמש הודיע מאמן נבחרת ספרד סרג'יו סקאריולו על סגל רחב של 27 שחקנים - 16 שיחלו במחנה אימונים במלאגה, ו-11 שיצטרפו לאחר מכן. חוסה קלדרון שפרש מהנבחרת לאחר הקמפיין הקודם לא נכלל, כמו גם רודי פרננדס, פליפה רייס ו-ויקטור קלאבר, שביקשו מנוחה. השמות הגדולים הם האחים גאסול, שישובו לשתף פעולה, כשגם ריקי רוביו, אלכס אברינס, סרחיו יול, ניקולה מירוטיץ', חואן קרלוס נבארו וסרחיו רודריגס יהיו בפנים.

עוד בנושא:

דיווח: אלסנדרו ג'נטילה לא בתכניות של מילאנו לעונה הקרובה
צסק"א מוסקבה רוצה את כריס סינגלטון, קוסטס מיסאס מונה למאמן נבחרת יוון
מילוש תאודוסיץ': "אני לא נשאר בצסק"א מוסקבה, רוצה ללכת ל-NBA"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully