וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש תאודוסיץ': "אני לא נשאר בצסק"א מוסקבה, רוצה ללכת ל-NBA"

הגארד הסרבי בן ה-30, שמשחק בקבוצתו משנת 2011, סיפר בראיון ברוסיה שהוא מכוון לליגה הטובה בעולם: "תמיד חשבתי על לשחק בארצות הברית, מדובר בחלום. כשיהיה מה להודיע, אודיע"

מילוש תאודוסיץ', צסק"א מוסקבה. GettyImages
יגשים את החלום? מילוש תאודוסיץ'/GettyImages

קפטן נבחרת סרביה ושחקנה של צסק"א מוסקבה, מילוש תאודוסיץ', ככל הנראה לא יישאר ברוסיה בעונה הבאה, כך משתמע לפי הראיון שנתן ל"נובוסטי" הרוסי.

"אני לא הולך להישאר בצסק"א מוסקבה כמעט בוודאות" אמר הסרבי בן ה-30. "אני עדיין לא יודע לאן אני הולך, אין לי כרגע מספיק מידע. תמיד חשבתי על לשחק בארצות הברית וב-NBA ומדובר בחלום, אבל רק כשיהיה מה להודיע, אודיע".

קפטן נבחרת סרביה התייחס גם לאליפות אירופה הקרובה: "תהיה אליפות קשה. אנחנו נבחרת טובה ואיכותית ויש לנו ציפיות גבוהות מעצמנו. כרגע אנחנו בעיקר נחים, כדי שנגיע מוכנים לתחרות ונראה מה יקרה".

תאודוסיץ' הגיע לצסק"א מוסקבה מאולימפיאקוס בשנת 2011, ומאז זכה ב-6 אליפויות VTB וגביע יורוליג אחד ב-2015/16. הגארד המוכשר ניסה להגיע ל-NBA בעבר ונרשם לדראפט של 2009, אך לא נבחר. בעונה שעברה רשם הסרבי ביורוליג ממוצעים של 16.1 נקודות ו-6.8 אסיסטים למשחק, והוביל את קבוצתו לפיינל פור שם הפסידה בשלב חצי הגמר לאולימפיאקוס.

עוד בנושא:

וויל קלייברן חתם לשנתיים בצסק"א מוסקבה, אולימפיאקוס פנתה לארון ג'קסון
דיווח: צסק"א מוסקבה הציעה למילוש תאודוסיץ' 12 מיליון יורו לשלוש שנים
צסק"א זכתה בפעם השישית ברציפות ב-VTB, תאודוסיץ' נפרד מאירופה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully