וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: צ'ייס סיימון מועמד להצטרף

28.6.2017 / 17:11

הפורוורד האמריקאי (28, 1.98), שרשם בעונה שעברה 17.2 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק במכבי אשדוד, עשוי להיות הזר הראשון בסגל של שמוליק ברנר לקראת העונה הבאה

one

מכבי ראשון לציון החלה להתכונן השבוע לעונה הבאה כשהאריכה באופן רשמי את חוזהו של שמוליק ברנר לעונה הבאה. אחד המהלכים הראשונים שצפויים להיות כעת הוא הארכת חוזהו של עודד ברנדווין, שהגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה, ובמקביל מעוניינים בקבוצה בפורוורד צ'ייס סיימון שהצטיין בעונה שעברה במכבי אשדוד/באר טוביה. מספר קבוצות נוספות הביעו עניין בסיימון, שמחזיק באפשרויות גם באירופה.

עוד בנושא:

דיווח: אליאס זורוס מועמד להפועל ירושלים, פיאניג'אני חתם במילאנו
בני הרצליה: הגארד היהודי-אמריקאי, סם סינגר, חתם לשלוש שנים
דיווח בספרד: מכבי תל אביב מתעניינת בשחקן מלאגה, קייל פוג

שחקן מכבי אשדוד, צ'ייס סיימון. לירון מולדובן
הזר הראשון בסגל של ראשון? סיימון/לירון מולדובן

סיימון (28, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת דטרויט משנת 2012 בה שיתף פעולה עם איליי הולמן. את הקריירה האירופית שלו פתח באריס סלוניקי והספיק לעבור גם בשאולאיי הליטאית, טרנוברזג ואנוויל מפולין ומנרסה מספרד לפני שחתם בקיץ שעבר במדי מכבי אשדוד. סיימון היה אחד מעמודי התווך בקבוצה לא צפויה והיה בין היחידים ששיחק את כל 33 המשחקים. הוא רשם 17.2 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק ב-31.8 דקות לערב, כשתקופת השיא שלו הגיע בין סוף הסיבב השני לתחילת הסיבוב השלישי אז רשם 22.5 נקודות למשחק בשבעה משחקים.

הסגל של ראשון לציון, שויתרה על השתתפותה בליגת האלופות הקיץ אחרי שנתיים די מוצלחות ביורופקאפ ובליגת האלופות, כולל נכון לעכשיו את הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול והסנטר עידן זלמנסון שיפתח בימים הקרובים את אימוניו בנבחרת האולימפית. זלמנסון צפוי אף להיות חלק מהנבחרת הבוגרת של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully