וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: הגארד היהודי-אמריקאי, סם סינגר, חתם לשלוש שנים

28.6.2017 / 9:24

סינגר בן ה-22, 1.93 מטר, יהיה חלק מנבחרת ארה"ב למכביה ויחזק את החבורה של מיקי גורקה. בעונה שעברה רשם 4.5 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק במכללת קליפורניה

שחקן מכללת קליפורניה, סם סינגר. AP
יחזק את הקו האחורי. סינגר/AP

בני הרצליה הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הגארד היהודי סם סינגר לשלוש העונות הבאות. סינגר יהיה חלק מנבחרת ארה"ב למכביה. הוא סיים את לימודיו באוניברסיטת קליפורניה, בה כיכב בעבר עמית תמיר, והוא שחקן הרכש השני של מיקי גורקה הקיץ לאחר שבשבוע שעבר הודיעה הקבוצה על החתמתו של הפורוורד האמריקאי דומיניק ארצ'י.

סינגר (1.93, 22) הוא יליד מיאמי, פלורידה, שהחל את לימודיו בקליפורניה בשנת 2013. אחרי עונה אחת כשחקן ספסל, הפך להיות שחקן משמעותי במדי הדובים הזהובים, כשרשם 4.4 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים ב-24 דקות בעונתו השנייה. למרות זאת, לא פרץ בשנתיים הבאות, ובעונה שעברה רשם רק 4.5 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים ב-20.1 דקות למשחק.

הסגל של מיקי גורקה בהרצליה הולך ומתגבש לקראת העונה הבאה. מלבד סינגר וארצ'י חתומים במועדון גם תום מעיין, שהאריך את חוזהו במהלך העונה שעברה, די ג'יי שארפ, יריב עמירם, טוריאן גרין, חליל קנאסביץ' ואור לאומי, שסביב מעברו מהפועל תל אביב יש עדיין ויכוח וסערה אך הוא צפוי להישאר בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully