וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה יצאה למחנה אימונים, עאיד חבשי חתם לפני ההמראה

מחזיקת הגביע תחל את מחנה האימונים בבולגריה עם סגל חסר מאוד. חלק מהשחקנים שיצאו למחנה לא בתוכניות של יוסי אבוקסיס: "יש רצון לחזק את הקבוצה". בלם מכבי חיפה צורף רשמית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה המריאה היום (שלישי) למחנה האימונים בבולגריה. רגע לפני ההגעה לשדה, הקבוצה החתימה סופית את הבלם עאיד חבשי ממכבי חיפה שהצטרף בהשאלה לשנה. עוד לפני כן חתם באופן רשמי גם רועי גורדנה.

עם זאת, לקבוצה עדיין ישנם חוסרים גדולים בסגל ולא מעט מהשחקנים שימריאו היום לא נמצאים בתכניות של יוסי אבוקסיס. בבולגריה יבחן המאמן זרים מספר זרים בתקווה להחתים לפחות אחד מהם עד החזרה לארץ.

על הסגל והחתמות אמר היום אבוקסיס לפני ההמראה: "השחקנים שהבאנו אלה השחקנים שרצינו. יכולנו להיות עם סגל יותר רחב אבל יש לנו סבלנות. אנחנו באמת רוצים לעשות קבוצה טובה. כל הקבוצות בליגה מחפשות שחקנים ועדיין לא נעולות, זו תקופה כזאת, אנחנו מכירים את זה. אני מרוצה, יש רצון של ההנהלה לחזק את הקבוצה ואנחנו עושים את זה בשכל".

על הנבחנים הוסיף המאמן: "יגיעו שחקנים שלא היינו שלמים לגביהם, אין כמו לראות בעיניים. אם מכל הארבעה חמישה נבחנים נצליח להחתים אחד אז עשינו משהו. כל עוד זה נבחנים אנחנו לא מהמרים על החוזה שלהם, עדיף לראות בעיניים".

על השוער הליטאי זובאס אמר אבוקסיס: "אנחנו מאוד רוצים שהוא ישאר אבל אם תגיע הצעה לא נורמאלית לא נעמוד בפניו. נקווה שהוא לא יקבל הצעה אבל אם וכאשר. הוא הגיע מאוד מאוד רעב למרות שהוא אחרי הנבחרת אני מאוד מרוצה מהאופי שלו ומהמקצוענות שלו. נקווה שהוא ישאר".

עוד בנושא
מאור בוזגלו מועמד להחליף את טל בן חיים במכבי תל אביב
מכבי נתניה: דן גלזר הושאל לעונה אחת, לאנדרו ריביירו ייבחן

מאמן בני יהודה תל אביב יוסי אבוקסיס עם שחקן הקבוצה עאיד חבשי. יוסי ציפקיס
יוסי אבוקסיס עם הבלם החדש, עאיד חבשי, וסוכנו שחר גרינברג/יוסי ציפקיס

אבוקסיס סיכם את דבריו בכך ש"רק אחרי שנשלים את הסגל נוכל לדבר על מטרות. זה לא פייר לדבר על זה עכשיו אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה, לא רוצים להסתבך בתחתית ואם נצליח להביא את השחקנים שאנחנו רוצים נוכל לחשוב גבוה יותר".

חבשי שהגיע לשדה התעופה הסביר למה התעכבה החתמתו בקבוצה. לדבריו: "אני שמח לחתום בבני יהודה. היו לי יומיים קשים של בחירה מאוד קשה בין בני יהודה לבין סכנין ובסוף בחרתי בבני יהודה. דיברתי עם יוסי אבל אני צריך להוכיח שמגיע לי לשחק. מקווה לעשות מחנה טוב, אימונים טובים, הכנה טובה ושהכל יסתדר לטובה".

עוד באותו נושא

בני יהודה: סתיו פיניש סיכם לשנתיים

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה תל אביב מתן חוזז. יוסי ציפקיס
הרכש מאשקלון, מתן חוזז/יוסי ציפקיס
שחקן בני יהודה תל אביב בן תורג'מן. יוסי ציפקיס
בן תורג'מן בנמל התעופה/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully