וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: סתיו פיניש סיכם לשנתיים, עאיד חבשי יגיע?

הקשר שכבש את הפנדל שהעניק לבני יהודה את גביע המדינה ימשיך ללבוש כתום. בלם מכבי חיפה היה אמור להשלים את ההשאלה שלו לקבוצה של אבוקסיס, אבל כעת הוא מתלבט בעקבות לחץ מסכנין

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הקשר סתיו פיניש סיכם לפני זמן קצר על הארכת חוזהו לשנתיים בשורות בני יהודה. פיניש שכבש את הפנדל שהעניק לקבוצה משכונת התקווה את גביע המדינה אמר לאחר הסיכום: "אני שמח להמשיך וללבוש כתום. בני יהודה זה הבית שלי ואין כמו להיות בבית".

בלם מכבי חיפה עאיד חבשי מתקרב לבני יהודה, שם מאמינים שיחתום עוד הערב (שני) וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים. הכתומים מחכים כרגע לסיכום סופי עם השחקן ולתשובה ממכבי חיפה, שככל הנראה תהיה חיובית. חבשי צפוי להיות מושאל לעונה אחת ויחזור בסיומה לירוקים. עם זאת, מאוחר יותר התברר כי הבלם בן ה-22 מתלבט אחרי שבבני סכנין הפעילו עליו לחצים לא לחתום בבני יהודה ולהגיע אליהם. כך או אחרת, בני יהודה הגיעה כבר לסיכום עם השחקן, אך שום דבר עדיין לא חתום. מה שמעניק לבני יהודה כעת את העדיפות על פני סכנין היא העובדה שהכתומים מוכנים לשלם את מלוא סכום ההשאלה למכבי חיפה עבור השחקן.

חבשי בן ה-22 (1.82 מטר) גדל בנוער של מכבי חיפה ועלה לקבוצת הבוגרים כבר ב-2013. מאז הוא לא ממש הרבה לשחק אצל הירוקים וב-2015 הושאל לבני סכנין. את חצי העונה האחרונה בילה כמושאל להפועל רעננה.

שחקן בני יהודה, סתיו פיניש, חגיגות הזכייה בגביע. יוסי ציפקיס
"בני יהודה זה הבית". פיניש/יוסי ציפקיס

מלבד זאת, בני יהודה תצא מחר למחנה האימונים בבולגריה עם סגל של 22 שחקנים. בשכונה לא ממש בונים על עלייה לליגה האירופית ולכן הסגל עדיין רחוק מלהיות מושלם. במחנה האימונים מתכנן המאמן יוסי אבוקסיס לבחון מספר זרים, מתוכם הוא מקווה להחתים לפחות זר אחד בקבוצה עד לסיום המחנה. דובב גבאי ואנטוני מרשיץ', שלא נמצאים בתכניות של אבוקסיס וכבר קיבלו הודעות לחפש קבוצות חדשה, יצטרפו למחנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שחקני מכבי חיפה חוגגים, גילי ורמוט, עאיד חבשי. ברני ארדוב
חבשי בדרך לתחנה חדשה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully