וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל: "כריסטיאנו רונאלדו חכמולוג, הוא לא קיים בשבילי"

לפני המפגש בחצי גמר הקונפדרציות בין צ'ילה לפורטוגל (ד', 21:00, כאן11) קשר באיירן במתקפה חריפה נגד כוכב ריאל. כזכור, רונאלדו כבש שלושער מול באיירן ברבע גמר האלופות במשחק בו וידאל הורחק

ארתורו וידאל שחקן נבחרת צ'ילה. רויטרס
נערך למפגש מול גרמניה בגמר. וידאל/רויטרס

רגע לפני המפגש בין צ'ילה לפורטוגל בחצי גמר גביע הקופנדרציות שייערך ביום רביעי (21:00, כאן11) יוצא כוכב הנבחרת הדרום אמריקאית ארתורו וידאל למתקפה חזיתית נגד היריב הגדול שלו במשחק, כריסטיאנו רונאלדו.

ב"דיילי מייל" דווח כי וידאל שוחח עם עיתונאים המלווים את נבחרת צ'ילה בעיר קאזאן ברוסיה בה ייערך המשחק ואמר בהתייחס לרונאלדו: "הוא חכמולוג. בשבילי הוא לא קיים".

וידאל הוסיף כי כבר הודיע לשחקן נבחרת גרמניה וחברו לבאיירן מינכן יוזואה קימיש שיתכונן לפגוש אותו במשחק הגמר אחרי שצ'ילה תנצח את פורטוגל. כדי שהתסריט הזה יתממש פרט לניצחון צ'יליאני על פורטוגל, גרמניה תצטרך לנצח בחצי הגמר השני שייערך ביום חמישי את נבחרת מקסיקו.

עוד בנושא
הטלנובלה נמשכת: האם חשבון האינסטגרם של דונארומה נפרץ?

שחקני נבחרת פורטוגל פפה, כריסטיאנו רונאלדו חוגגים. רויטרס
מחפש עוד תואר ברוסיה. רונאלדו/רויטרס

ייתכן מאוד שהכעס של וידאל נובע מכך שריאל מדריד ורונאלדו הדיחו השנה את באיירן בה משחק הצ'יליאני ברבע גמר ליגת האלופות אחרי תצוגת שיפוט מעוררת מחלוקת. במשחק המדובר בברנבאו ריאל ניצחה 2:4, רונאלדו כבש שלושער ווידאל מצידו ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-84 שלא בצדק. בעוד יומיים תהיה לו הזדמנות לנקמה ספורטיבית מול רונאלדו והסלסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully