וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עונש המאסר של ליאונל מסי יומר בקנס של 252 אלף יורו

בספרד טוענים כי התובע הסכים להקל על עונשו של כוכב ברצלונה עליו נגזרו בשנה שעברה 21 חודשי מאסר בפועל בגין העלמות מס. אביו של מסי ישלם קנס של 180 אלף יורו

צילום מסך

בעוד כריסטיאנו רונאלדו שקוע עמוק בפרשה של העלמת מס, נראה שהנמסיס שלו ליאונל מסי דווקא הצליח להיחלץ מצרה דומה. כלי תקשורת בספרד מדווחים כי התובע המטפל בהליך המשפטי המתנהל נגד כוכב ברצלונה הסכים להמיר בקנס כספי את עונשי המאסר שהוטלו על ליאו מסי ואביו בגין העלמות מיסים.

על פי הדיווחים ליאו מסי ישלם קנס של 252 אלף יורו ואביו ייאלץ להיפרד מסכום של 180 אלף יורו. מדובר במהלך צפוי למדי של התביעה הספרדית שכן על פי המקובל במערכת המשפט במדינה עונשי מאסר של עד שנתיים בגין עבירות כלכליות מומרים לרוב בקנסות.

ליאו מסי ברצלונה. GettyImages
חברות קש בשוויץ. מסי/GettyImages

מסי ואביו חורחה נדונו ל-21 חודשי מאסר בפועל לפני שנה בגין עבירות מס אותן ביצעו בין השנים 2007 ל-2009. לטענת התביעה בני משפחת מסי העלימו כספים רבים מרשויות המס באמצעות חברות קש שהוקמו באורוגוואי, בליז, שוויץ ובריטניה.

מסי ורונאלדו אינם הכדורגלנים היחידים נגד התנהלו הליכים על אדמת ספרד בגין העלמות מיסים, במקביל מתנהלת בדיקות דומות אודות ניימאר, חאבייר מסצ'ראנו ואנשי כדורגל בכירים נוספים.

עוד באותו נושא

בעקבות פרשת העלמת המס: ליאו מסי נידון ל-21 חודשים בכלא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully