וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "בצ'לסי הייתי ילד בן 20, עכשיו אני הרבה יותר בוגר"

הרכש הטרי של ליברפול התייחס לאחר החתימה לתקופה הקשה שעבר בשורות הבלוז ב-2014. מייקל אואן מפרגן: "סלאח היה טוב מאוד באיטליה, זו החתמה מרגשת"

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
"יוסיף קצב בחלק הקדמי". סלאח/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

מוחמד סלאח הפך אמש (חמישי) באופן רשמי לשחקנה של ליברפול כשהצטרף מרומא תמורת סכום של 45 מיליון יורו וירוויח כ-5.5 מיליון יורו לעונה. בכך הפך הכוכב המצרי לשחקן האפריקאי היקר אי פעם ושבר את שיא ההעברות של המרסיסיידס שעמד על כ-40 מיליון יורו עבור אנדי קארול.

זוהי הגיחה השנייה של סלאח לאי הבריטי. בינואר 2014 הוא הגיע לצ'לסי, אך מיעט לשחק וכעבר שנה נשלח בהשאלה לפיורנטינה בה הפגין יכולת טובה. בסיום תקופת ההשאלה הוא נרכש על ידי רומא והפך לאחד הכוכבים של הג'אלורוסי.

אמש, לאחר החתימה בשורות ליברפול התייחס סלאח לעובדה שנכשל בעבר בפרמייר ליג ואמר: "אני חוזר לאנגליה ב-100 אחוז שחקן יותר טוב. הכול השתפר. אפילו האישיות שלי אז הייתה שונה מאוד. הייתי ילד בן 20 או 21, עכשיו אני בוגר יותר בארבע שנים והכל שונה מבחינתי. יש לי ניסיון רב בשלושה מועדונים: הייתי בצ'לסי, פיורנטינה וגם ברומא. עכשיו יש לי ניסיון".

שחקן צ'לסי מוחמד סלאח חוגג. AP
מוחמד סלאח בתקופתו בצ'לסי./AP

נראה שגם הפרשנים באנגליה מוכנים לתת ימי חסד לסלאח. חלוץ העבר מייקל אואן צייץ לאחר ההודעה על ההחתמה: "סלאח יוסיף קצב בחלק הקדמי. הוא היה טוב מאוד באיטליה. זו החתמה מאוד מרגשת".

עוד באותו נושא

מוחמד סלאח חתם בליברפול תמורת 45 מיליון יורו: "רוצה לזכות בתארים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully