וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח חתם בליברפול תמורת 45 מיליון יורו: "רוצה לזכות בתארים"

המצרי, שסיפק 19 שערים ו-15 בישולים ברומא, חתם על חוזה לחמש שנים וחוזר לקדנציה שנייה בפרמיירליג. על פי הדיווחים, ירוויח 5.5 מיליון יורו לעונה. קלופ: "המהירות שלו היא פשוט מדהימה"

רויטרס

ליברפול הודיעה הערב (חמישי) באופן רשמי על צירופו של מוחמד סלאח, שחתם לחמש שנים תמורת 45 מיליון יורו. המצרי הבינלאומי הגיע אתמול לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה של יורגן קלופ, ובסופו של דבר חתם על חוזה עד שנת 2022, במהלכו ירוויח על פי הדיווחים 5.5 מיליון יורו לעונה, וילבש את החולצה מספר 11.

הסכום הגדול ששולם עליו הפך את סלאח לשחקן האפריקאי היקר בהיסטוריה, וגם לערבי הכי יקר אי פעם. מעבר לכך, הוא שבר את שיא ההעברות של המייטי רדס, שעמד על קרוב ל-40 מיליון יורו, תמורת אנדי קארול.

סלאח בן ה-25 חוזר לקדנציה שנייה בפרמיירליג, לאחר שהתקשה לקבל דקות משחק כאשר שיחק בצ'לסי בין ינואר 2014 לפברואר 2015. הוא שיקם את הביטחון כאשר נשלח להשאלה בפיורנטינה, והיכולת המרשימה שלו (6 שערים ב-16 משחקים) הביאה את רומא לשלם תמורתו 20 מיליון יורו בסיום אותה עונה.

הוא סיפק עונה חלומית ותרם לג'לארוסי 19 שערים ו-15 בישולים ב-41 הופעות בכל המסגרות, בדרך למקום השני בליגה האיטלקית. ליברפול התעניינה בו כבר כאשר עזב את באזל, שהייתה קבוצתו הראשונה באירופה, אך בסופו של דבר נחת כאמור בצ'לסי. כעת יוכל לתקן את הרושם עליו בכדורגל האנגלי.

עוד בנושא

גביע קונפדרציות: צ'ילה וגרמניה נפרדו ב-1:1
דר שפיגל טוען: כריסטיאנו רונאלדו ונציגיו זייפו תאריך על חוזה
ריאל מדריד הודיעה: "לא החתמנו את מוריניו כשפלגריני עוד אימן"

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
שב לפרמיירליג. מוחמד סלאח/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

"אתן מאה אחוז עבור ליברפול", אמר סלאח לאתר הרשמי של המועדון, "אני מתרגש, שמח מאוד להיות פה. אני ממש רוצה לזכות במשהו עם הקבוצה הזו. יש לנו קבוצה נהדרת עם שחקנים ממש טובים. צפיתי במשחקים בעונה שעברה וכולם נתנו מאה אחוז כדי לנצח".

יורגן קלופ פרגן להחתמה החדשה: "המהירות שלו היא מדהימה, הוא נותן לנו עוד כוח התקפי שממילא היה חזק. סלאח מכיר את הפרמיירליג. המאזן שלו בליגה האיטלקית היה מדהים. עקבתי אחריו מאז שהוא הגיע לבאזל והוא התפתח להיות שחקן ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully