וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חומרים אסורים נמצאו בבדיקות של שבעה שחקני ריבר פלייט"

כלי תקשורת בארגנטינה מדווחים כי שחקנים של קבוצת הפאר כשלו בבדיקות שנערכו במהלך משחקי גביע הליברטדורס. ריבר פלייט אישרה רשמית רק שניים מהמקרים: "בודקים את הנושא לעומק"

שחקני ריבר פלייט. GettyImages
הנשיא קיים פגישה עם המאמן. שחקני ריבר פלייט/GettyImages

ימים בודדים אחרי שנאלצו לחזות ביריבתם המושבעת בוקה ג'וניורס זוכה באליפות ארגנטינה, מכה קשה הרבה יותר נחתה על ריבר פלייט: כלי תקשורת בארגנטינה מדווחים כי לא פחות משבעה שחקני הסגל של ריבר כשלו בבדיקות לגילוי חומרים אסורים שנערכו בתום כמה משחקים בגביע הליברטדורס השנה.

על פי הדיווחים השחקנים שבגופם נתגלו חומרים אסורים הם המגנים לוקאס מרטינס וג'ונתן מיידנה, הקשרים קמיליו מאידה, לאונרדו פונציו, איגנסיו פרננדס והחלוצים סבסטיאן דריוסי ולוקאס אפריו. בריבר פלייט אישרו עד כה רשמית רק שני מקרים של גילוי חומרים בגופם של שחקני הקבוצה.

על פי הודעת המועדון בריבר נתקבל דיווח רשמי על כך שבגופם של לוקאס מרטינס וקמיליו מאידה נמצאו חומרים אסורים. בינתיים אין אישור רשמי בנוגע למקרים הנוספים עליהם דווח בתקשורת המקומית.

ריבר פלייט מצידה פרסמה הודעה רשמית בנוגע ללוקאס מרטינס וקמיליו מיידה בה נשללה מכל וכל ההשערה כי המועדון הוא זה שסיפק לשחקנים חומרים אסורים שהיו אמורים, לכאורה, לשדרג את יכולתם על המגרש. בהודעה נאמר כי: "המועדון עוקב אחר המצב ומנסה להבין אותו".

עוד בנושא
מוחמד סלאח חתם בליברפול תמורת 45 מיליון יורו: "רוצה לזכות בתארים"

במקביל הודיעה ריבר כי תדרוש לפתוח ובדוק את דגימות ב' שנתנו השחקנים במהלך הבדיקות. נראה שהנושא עלה לדיון בפגישה שקיים נשיא המועדון רודולפו דאונופריו עם המאמן מרסלו גז'ארדו.

אם יימצא כי השחקנים אכן נטלו חומרים אסורים ריבר פלייט, שנחשבת לאחת מקבוצות הפאר של הכדורגל הארגנטיני צפויה לעונש כבד. במהלך ההיסטוריה המפוארת שלה זכתה ריבר ב-36 אליפויות ארגנטינה ושלוש פעמים הוכתרה כאלופת גביע הליברטדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully