וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה של סין עשויה לשחק בליגה הרביעית בגרמניה

המהלך כבר קורם עור וגידים וכל 19 הקבוצות במחוז דרום-מערב הביעו הסכמה. הנבחרת הסינית שכבר מתכוננת לאולימפיאדת 2020, תתמקם בגרמניה במתקן אימונים בהיידלברג או אופנבך

אוהדי שטוטגרטר קיקרס. GettyImages
אטקרציה. אוהדי שטוטגרטר קיקרס/GettyImages

הנבחרת הצעירה של סין עשויה לשחק בליגה הרביעית בגרמניה. הידיעה הזו, מוזרה ככל שהיא נשמעת, אושרה אמש (רביעי) על ידי ההתאחדות לכדורגל של גרמניה.

הליגה הרביעית בגרמניה מחולקת למחוזות ובזה של דרום-מערב יש 19 קבוצות לקראת העונה הבאה. לפיכך בהתאחדות הגו רעיון מקורי. פליקס וילדמן, מזכ"ל הליגה, אמר ל"בילד": "כל 19 הקבוצות הביעו הסכמה לכך שהנבחרת הצעירה של סין תשתתף כקבוצה בליגה. אני חושב שזה פרויקט טוב".

סגן נשיא ההתאחדות הגרמנית. רוני צימרמן, אמר ל"קיקר": "אנחנו בעד הרעיון הזה ועכשיו צריך לראות איך הוא הופך למציאות. מנהלי הקבוצות במחוז דרום-מערב ייפגשו בקרוב כדי לדון על הביצוע".

על פי הדיווחים בגרמניה, ההתאחדות לכדורגל של סין תעביר לכל אחת מקבוצות הליגה 15 אלף יורו. הנבחרת הצעירה של סין בעצם תשתמש בפלטפורמה הזו בשביל להתכונן לאולימפיאדת 2020. השחקנים והצוות למעשה יתמקמו באחד מהמתקנים בהם נוהגות קבוצות לקיים מחנות אימון בקיץ, ושכוללים בית מלון ומגרשי אימונים. בינתיים דובר על היידלברג או אופנבך.

עוד בנושא:

דר שפיגל טוען: כריסטיאנו רונאלדו ונציגיו זייפו תאריך על חוזה
גרמניה הביסה את דנמרק 0:3 ביורו לנבחרות צעירות
באיירן מינכן השלימה את רכישת קורנטן טוליסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully