וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו צעירות: גרמניה ניצחה 0:3 את דנמרק, איטליה - צ'כיה 3:1

שערים של דייבי זלקה (53), מארק אוליבר קמפפ (73) ונאדים אמירי (79) סידרו לנבחרת של שטפן קונץ ניצחון שני וקירבו אותה לחצי הגמר. האזורי בצרות אחרי הפסד לצ'כים ויצטרכו לנצח את גרמניה

דייבי זלקה שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
זלקה חוגג/GettyImages

המחזור השני בבית ג' של יורו הצעירות יצא לדרך עם ניצחון מפתיע למדי של נבחרת צ'כיה על איטליה 1:3 כשכעת לשתי הנבחרות שלוש נקודות. במשחק השני של הערב הצליחה גרמניה לנצח 0:3 את דנמרק.

שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים. GettyImages
מחצית שנייה משכנעת/GettyImages

גרמניה - דנמרק 0:3

הנבחרת של שטפן קונץ שמרה על מאזן מושלם ורשת נקייה גם אחרי המשחק השני שלה בטורניר. גרמניה שלטה, נראתה טוב יותר מיריבתה והשיגה ניצחון שהעלה אותה אל פסגת הבית ובמצב טוב לקראת משחק הנעילה שלה, מול איטליה.

דייבי זלקה כבש את הראשון של גרמניה בדקה ה-53. ג'רמי טולג'אן העביר כדור רוחב והחלוץ, שעבר הקיץ מר.ב. לייפציג להרטה ברלין, המשיך בנגיעה אחת ועם המון רגש לחיבורים של הפינה הרחוקה. שער יפה ו-0:1 גרמניה. השער השני הגיע בדקה ה-73 כשהפעם הכובש היה מארק אוליבר קמפפ מפרייבורג, שבעט מהאוויר יפה פנימה אחרי קרן של מקס מאייר. השלישי היה של נאדים אמירי מהופנהיים, שבדקה ה-79 עשה מהלך אישי עם סיומת מוצלחת אחרי מסירה של זלקה. מי שהצטיין בגרמניה, למרות שלא כבש או בישל, היה סרג' גנאברי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני נבחרת איטליה הצעירה. GettyImages
שחקני נבחרת איטליה מדוכדכים/GettyImages

צ'כיה – איטליה 1:3

מיקאל טראבניק העלה את צ'כיה ליתרון של 0:1 בדקה ה-24 לאחר שניצל טעות בהגנה ושיגר בעיטה חדה לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה. בדקה ה-70 פדריקו ברארדי החזיר את איטליה למשחק לאחר שנגח מקרוב פנימה בדרך לשוויון 1:1.

הצ'כים החזירו לעצמם את היתרון בדקה ה-79 לאחר שמארק האבליק המחליף קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט מדויק פנימה.

תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-85 אחרי שהמגן מיכאל לופטנר שיגר פצצה מ-25 מטרים, דונארומה הגיב רע והכדור טס לתוך הרשת. ניצחון גדול לצ'כים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully