וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חימקי תכריע בקרוב בין דיוויד בלאט לבין יורגוס ברצוקאס

בעיתון איזבסטיה טוענים כי שני המאמנים נותרו המועמדים היחידים לאימון הקבוצה הרוסית בעונה הבאה. עסקן כדורסל רוסי במתקפה על בלאט: "הוא מאמן אירופי טוב, לא יותר מזה"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
"רגיל לאמן כוכבים". בלאט/GettyImages

העיתון הרוסי איזבסטיה דיווח היום (רביעי) כי הנהלת חימקי תכריע בקרוב האם למנות לתפקיד המאמן הראשי של המועדון את דיוויד בלאט או את יורגוס ברצוקאס שפוטר לאחרונה מאימון ברצלונה. התפתחות זו מגיעה כשבוע בלבד לאחר שבלאט דחה את הצעתה של מכבי תל אביב להתמנות למאמנה.

על פי איזבסטיה בהנהלת חימקי נתקבלה כבר ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם המאמן הנוכחי דושקו איבנוביץ' בשל חוסר שביעות רצון מהישגי הקבוצה. בחימקי בחנו לאחרונה כמה מועמדים לעונה הבאה וליישורת האחרונה הגיעו כאמור בלאט וברצוקאס.

בדיווח באיזבסטיה מצוטט עסקן הכדורסל הרוסי ולדימיר רודיונוב ששימש כנשיא דינמו סנט פטרבורג כשדיוויד בלאט אימן שם בעשור הקודם. רודיונוב ניצל את הבמה שניתנה לו כדי לבקר את בלאט.

עוד בנושא
ג'פרסון השווה את פיטורי גריפין לפרשת בלאט, השמועות על לברון גוברות

דושקו איבנוביץ' מאמן פנאתינייקוס. ברני ארדוב
לא מרוצים ממנו. איבנוביץ'/ברני ארדוב

לטענת רדיונוב: "בלאט הוא בר מזל. הוא מאמן טוב ברמה האירופית אבל לא יותר מכך. לא צריך לצפות לזה שהוא יחולל מעשי גבורה עם חימקי. הוא רגיל לעבוד עם כוכבים גדולים ואם לא יתנו לו תקציבים גדולים כדי לצרף כוכבים זרים הוא לא יגיע אפילו להישגים של איבנוביץ'".

גם על ברצוקאס לא היו לרדיונוב מילים טובות. לדבריו: "ברצוקאס הוא מאמן מעניין, אבל אחרי עונה אפורה כל כך בברצלונה רבים החלו לפקפק בו. בזמנו הוא גם עזב בצורה לא יפה את לוקומוטיב קובאן. הוא בנה סגל לקראת עונה חדשה, אבל ברגע האחרון עבר לברצלונה. זה אומר משהו על הבן אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully