וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: בניית הקבוצה תתחיל עם תקציב מינימום, סלומון ליבמן מועמד

21.6.2017 / 9:09

במועדון עדיין מחכים לתשובות מהעירייה בנוגע למשקיע, רוצים לראות את אחמד קאסום ואדריאן רוצ'ט ממשיכים לעונה נוספת ומחפשים שוער. שלומי דורה מעוניין בחלוץ ז'רקו קוראץ'

צילום: שלומי גבאי

בהפועל עכו החליטו להתחיל ולבנות את הקבוצה בתקציב מינימלי, כשבמקביל מחכים לתשובות מהעירייה בנוגע לשאלה האם יגיע משקיע בתיווכו של סוכן השחקנים דודו דהאן. בהנהלה רואים את החיזוק של הקבוצות האחרות ומבינים שלא ניתן לחכות יותר עם בניית הסגל, ולכן בשלב זה יבנו לפי תקציב מינימום. בשלב הראשוני יישבו בעכו עם חלק מהשחקנים מהעונה שעברה להם אין חוזה, בראשם אחמד קאסום ואדריאן רוצ'ט. בקבוצה רוצים שהשניים ימשיכו אך זה יקרה רק אם יגיעו איתם להסכמות על התנאים החדשים לעונה הקרובה.

במקביל, בעכו יצרפו שוער חדש כשעוד לא הוחלט האם להביא שוער ישראלי או זר. אחת מהאופציות היא החתמתו של השוער היהודי ממוצא פרואני, סלומון ליבמן. השוער הוצע בימים האחרונים לצוות המקצועי בעכו, שלא פסל את האפשרות, אך הודיע שיקבל החלטה לגביו רק בשבוע הבא.

גם ז'רקו קוראץ', ששיחק בעבר בהפועל חיפה ובית"ר ירושלים, מבוקש על ידי שלומי דורה ואם לא יגיע משקיע הוא עשוי לחתום בקבוצה. בעניין אחר, עד סוף השבוע צפויה להתקבל החלטה לגבי זהות מיקום מחנה האימון של הקבוצה לקראת לעונה הקרובה.

עוד בנושא:

אי ודאות בהפועל עכו: "שחקנים רוצים להישאר, אבל לא ייקחו סיכון"
הפועל עכו: ז'רקו קוראץ' מועמד להצטרף
ראשי בקרת התקציבים ימליצו לתובע ההתאחדות להעמיד את הפועל עכו לדין

שחקן עירוני קרית שמונה, דין מימוני, מול שחקן הפועל חיפה, זרקו קוראץ'. אדריאן הרבשטיין
חוזר לישראל? ז'רקו קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully