וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע המריאה למחנה: "גם בשנה שעברה כמעט לא היה לנו חופש"

20.6.2017 / 16:19

האלופה טסה לברלין ומשם תמשיך בנסיעה למחנה אימונים בן עשרה ימים בפולין. בכר: "החיזוק הכי משמעותי שלנו זה שהסגל נשאר כמעט במלואו", ברדה: "נעבור את השלב הראשון ונראה מה יהיה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע המריאה הערב (שלישי) לברלין, משם תמשיך בנסיעה של שלוש שעות לעיירה הפולנית אופלניצה, שם תערוך בעשרת הימים הקרובים מחנה אימונים לקראת העונה הקרובה ולקראת המשחק נגד הובנד ההונגרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

לפני ההמראה אמר המאמן ברק בכר: "מחנה אימון זה מחנה אימון, וגם בשנה שעברה כמעט ולא היה לנו חופש. לשמחתי העונה הייתה לנו פריבילגיה לתת חופש לפני סיום העונה לחלק מהשחקנים. קיבלנו הגרלה קשה אבל אני מתכונן מקצועית לכל משחק, וכמו ששנה שעברה היינו כביכול אנדרדוג וניצחנו, אני לא מתייחס כעת לאם אנחנו פייבוריטים או לא".

על הסגל לעונה הקרובה: "החיזוק הכי משמעותי שלנו זה שהסגל נשאר כמעט במלואו והזרים נשארו, וזה מעיד על החוזק של המועדון. צירפנו שני מגינים צעירים מוכשרים ואת איינבינדר, ונחזק בעוד שחקן אם נמצא משהו מתאים, אבל אנחנו לא לחוצים. הסגל הקיים מספיק טוב כעת".

על הבחירה שלו לאחד מחמישים המאמנים הטובים ביבשת, על פי המגזין 'פור פור טו', הגיב: "זה מחמיא, אבל לא רק אני נבחרתי אלא כל המועדון, כי בזכות הצוות והמועדון הגעתי לזה".

עוד בנושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע תפגוש את הונבד בסיבוב השני
כבוד: ברק בכר במקום ה-46 במאמני העונה של מגזין 'פור פור טו'
באר שבע לא תשחרר את ביטון לפני המשחקים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות

ברק בכר/קובי אליהו

אליניב ברדה: "אלונה סימנה גם אליפות וזה קרה רק אחרי שבע שנים שלה בקבוצה. לשאוף זה תמיד נכון. אנחנו מאוד רוצים לעלות לליגת האלופות. גם הקהל וכל העיר רוצה שנגיע לשם, אבל בשביל זה צריך לעבור שלושה סיבובים. זה לא פשוט בכלל. נעבור את השלב הראשון ונראה מה יהיה משם".

על הליגה "להגיד שאנחנו פייבוריטים לזכות באליפות זה לא חכם וגם לא נכון. בשנתיים האחרונות עשינו את זה בלי לדבר ואני חושב שננהג באותה דרך גם השנה. נבוא ונעבוד קשה".

על התספורת: "זו תספורת זמנית עד שנחזור לדורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully