וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה אישרה: אנטה קולושיץ' ינחת לבדיקות רפואיות

20.6.2017 / 8:25

שחקנה של רייקה ינחת בין שלישי לרביעי בישראל במטרה לחתום. גיא מלמד הודיע: אני מתכוון למצות את האופציות בחו"ל. ז'והאן מרסיאל עבר בדיקות רפואיות, סייר באצטדיון וצפוי לחתום

ז'והאן מרסיאל מכבי פתח תקוה עם סוכנו. מגד גוזני
אמור להרוויח 200 אלף יורו. מרסיאל/מגד גוזני

במכבי פתח תקוה אישרו כי הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ' צפוי לסגור בקבוצה. שחקנה של רייקה ינחת הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה.

במועדון אמורים לסגור בקרוב גם את עסקת ז'והאן מרסיאל. הבלם, 26, נחת אתמול בישראל בליווי סוכנו יונתן בן ברון, ערך סיור באיצטדיון המושבה ועבר בדיקות רפואיות. הוא משחק בטרואה מאז קיץ 2015, ואליה הגיע אחרי חמש שנים בברסט הצרפתית, שם שיתף פעולה עם עדן בן בסט. ב-2009 הוא הגיע אליה מבאסטיה. לפני כשבע שנים הוא שיחק בנבחרת צרפת עד גיל 19. את העונה הנוכחית הוא סיים עם שלושה שערים במדי קבוצתו מהליגה השניה ורשם 19 הופעות בסך הכל. הוא אמור להרוויח את החוזה הגבוה בקבוצה, כ-200 אלף יורו לעונה.

עכשיו זה רשמי: נציגיו של גיא מלמד הבהירו למכבי פתח תקוה כי השחקן מתכוון למצות את האופציות שעומדות לרשותו באירופה לפני שיחליט אם להישאר בישראל. כזכור, בתחילת השבוע שעבר פרסמנו כי מלמד צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ, כשהמטרה הראשונה שלו תהיה לצאת לאירופה, אחרת מכבי תל אביב עשויה לקלוט אותו. למלמד יש דרכון ליטאי, מה שיקל על מעברו לאירופה. בעקבות הדברים, במעמד החתמת לוטם זינו במועדון שוחחו סוכנו גלעד קצב בניסיון להשאירו בקבוצה, אך אתמול התבשרו כי השחקן ינסה למצות אופציות בחו"ל. "מלמד שחקן שלנו, כל עוד אין כל הצעה אחרת, הוא יגיע למתחם ביום ראשון ויתאמן איתנו", אמרו במועדון. לעומתו, גידי קאניוק טרם הביא הצעה מאירופה. פתח תקוה דורשת מיליון יורו עבור השחקן, אך בשלב זה אף קבוצה לא מוכנה לשלם את הסכום הזה.

ברומניה פורסם כי קראיובה ואסטרה מעוניינות להעביר את החלוץ מיחאי רומן, שעזב את הקבוצה. ניימיכן דורשת 300 אלף יורו על העברה, או 100-150 אלף יורו על השאלה. בפתח תקוה ויתרו על החלוץ ללא קשר לסכומי העסקה, לאחר שהתעמת עם המאמן קובי רפואה וגילה יכולת פחות טובה לקראת תום העונה.

עוד בנושא:

בתחילת החודש פרסמנו: הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ' מועמד להצטרף למכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה: ז'והאן מרסיאל נחת בישראל לבדיקות רפואיות
פתח תקוה הגישה הצעה לאנטה קולושיץ'. ז'והאן מרסיאל מתקרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully