וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ז'והאן מרסיאל נחת בישראל לבדיקות רפואיות

19.6.2017 / 6:33

הבלם הצרפתי של טרואה, אחיו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, נחת בארץ. יעבור בדיקות וייפגש עם ראשי מכבי פתח תקוה אחרי שסיכם את תנאיו. רשם 19 הופעות העונה וכבש שלושה שערים

ז'והאן מרסיאל מכבי פתח תקוה עם סוכנו. מגד גוזני
ברוך הבא לישראל. מרסיאל בנתב"ג/מגד גוזני

עכשיו זה רשמי: אחרי משא ומתן שהתנהל בין הצדדים במהלך השבועיים האחרונים, בלם טרואה ז'והאן מרסיאל נחת בישראל במטרה לחתום במכבי פתח תקוה. במועדון מבהירים כי השחקן כבר סיכם את כל תנאיו והבוקר הוא יגיע לפגישה עם ראשי המועדון ולסיור באצטדיון המושבה לפני שיודיע רשמית כי הוא מצטרף לקבוצה. מרסיאל, אחיו הבכור של כוכב מנצ'סטר יונייטד אנתוני, הגיע לישראל לפנות בוקר מלווה בסוכנו, יונתן בן ברון. מאוחר יותר הוא אמור לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה. על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של מרסיאל למכבי פתח תקוה

ז'והאן מרסיאל מכבי פתח תקוה עם סוכנו. מגד גוזני
מרסיאל עם סוכנו/מגד גוזני

מרסיאל, 26, משחק בטרואה מאז קיץ 2015. קודם לכן שיחק חמש שנים בברסט הצרפתית יחד עם עדן בן בסט. ב-2009 הוא הגיע אליה מבאסטיה. לפני כשבע שנים הוא שיחק בנבחרת צרפת עד גיל 19. את העונה הנוכחית הוא סיים עם שלושה שערים במדי קבוצתו מהליגה השניה ורשם 19 הופעות בסך הכל. הוא אמור להרוויח את החוזה הגבוה בקבוצה, כ-200 אלף יורו לעונה. במכבי פתח תקוה ממתינים כעת לתשובה מבלם רייקה אנטה קולושיץ', אך הפערים בין הצדדים מאוד גבוהים כרגע וייתכן שהיא תחפש בלם אחר.

אחרי צירופם של יובל אבידור, יובל שבתאי ועודד אלקיים, פתח תקוה החתימה גם את לוטם זינו, שמאז מעברו לשוויץ מיעט לשחק וכעת הוא מנסה לחזור לכושר משחק במדי הקבוצה החדשה שלו. גם רישאר סומא הגינאי חתם.

במועדון אישרו אתמול כי פנו ליוסי בניון אך זה מחזיק גם בהצעה מבית"ר ירושלים וממתין גם למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully