וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקוה הגישה הצעה לאנטה קולושיץ'. ז'והאן מרסיאל מתקרב

ניסיון לסגור את הפערים עם בלם רייקה. במועדון אישרו: הצרפתי סיכם את תנאיו בכפוף לבדיקות רפואיות: "כולם חשבו שהקבוצה תתפרק אחרי שאליסון וקרלוס עזבו. מרכז ההגנה יהיה טוב יותר"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. יוסי ציפקיס
הסגל כמעט סגור. רפואה/יוסי ציפקיס

אחרי שסיכמה אתמול (חמישי) עם נציגיו כי ינחת בישראל ביום שני, במכבי פתח תקוה מקווים שז'והאן מרסיאל יהיה הבלם הראשון שמצטרף לקבוצה העונה ופועלים להחתמת בלם נוסף. במועדון הגישו הצעה לבלם רייקה אנטה קולושיץ', שהודיע כי הוא מוכן להגיע לישראל, אך בשלב זה קיימים פערים בין הצדדים. במועדון טוענים כי קולושיץ' דורש כ-200 אלף יורו לעונה, ולא ברור האם יתגמש בדרישות הכספיות שלו. "יש לנו עוד בלם על הפרק. אם אחד מהם לא יגיע, נחתים אותו", אמרו אמש במועדון. על מועמדותו של מרסיאל פורסם בוואלה! ספורט ביום חמישי שעבר.

במועדון שבעי רצון מקצב ההחתמות בשבוע האחרון. "כולם חשבו שהקבוצה תתפרק אחרי שאליסון וקרלוס עזבו, אבל יהיה לנו מרכז הגנה טוב יותר מבעונה שעברה". לגבי מרסיאל, השחקן כבר סיכם את תנאיו במועדון וכעת נותר להמתין שיעבור בדיקות רפואיות.

אתמול הוציאה הקבוצה הודעה רשמית על הצטרפותו של לוטם זינו, שיצטרף ליובל אבידור, יובל שבתאי ועודד אלקיים, כשגם רישאר סומא הגינאי יצטרף לתחילת האימונים ב-25 ביוני. "בניגוד למה שהיה כאן לפני שבועיים, מתחילים לראות את הבניה של הקבוצה. היו לא מעט חששות כשלא החתמנו שחקנים, אבל אפשר לומר שהסגל הישראלי כבר סגור, וחסרים לנו עוד בלם וחלוץ זרים", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully