וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע כי לאבו סובחי אסור לעמוד בקשר עם בני לוד

ההחלטה שהתקבלה קובעת שלאבו סובחי אסור להיות בקשר עם העמותה, לעסוק בה, ואפילו להיכנס לאצטדיון העירוני בלוד. זאת במסגרת הפרשה בה הואשם בעבירות קבלת דבר במרמה, הלבנות הון ועבירות נוספות

אבו סובחי בעלים בני לוד. קובי אליהו
נאלץ להיפרד מבני לוד. אבו סובחי/קובי אליהו

בית המשפט המחוזי בלוד קיבל היום (ראשון) את בקשת פרקליטות מיסוי וכלכלה, וקבע כי לאבו סובחי אסור יהיה לעמוד בקשר עם עמותת בני לוד או לעסוק בה, בנוסף לאיסור כניסה לאצטדיון העירוני בלוד, וזאת במסגרת הפרשה בה הואשם בעבירות קבלת דבר במרמה, הלבנות הון ועבירות נוספות.

כזכור, בחודש פברואר 2017 הגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה כתב אישום לבית המשפט המחוזי כנגד אבו סובחי, אשר יוחסו לו עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, קשירת קשר לביצוע פשע, עברות על תיק חוק מע"מ ועבירות הלבנת הון בהיקף של מעל מיליארד שקלים.

לפי כתב האישום, במטרה להתגבר על הסדרים רגולטוריים שמנעו מהם את האפשרות לעסוק ולשלוט בחברות תיווך של עובדים זרים לתעשיית הבניה, השתלטו אבו סובחי וירון סולמי על תאגיד כוח אדם להעסקת עובדים זרים. זאת, תוך שהם מסתירים את פעילותם מהרשויות באמצעות רישום מניותיהם על שם אדם אחר. ההיתר להפעלת התאגיד התקבל במרמה בנסיבות מחמירות. כדי להעביר את הכנסותיה של החברה לידם, ביצעו אבו סובחי וירון סולמי פעולות מרמה מתוחכמות, לרבות שימוש בחשבוניות כוזבות, וכן העבירו כספים בכסות של חסויות לקבוצת הכדורגל "בני לוד הרכבת", שבשליטתו של אבו סובחי.

בנוסף, אבו סובחי וסולמי נזקקו לכספים רבים, הנאמדים במאות מיליוני שקלים במזומן, בין היתר לצורך תשלומי שכר לעובדים זרים. על כן קשרו השניים ביחד עם אלגעני עבאס קשר להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות, באמצעות חברות שונות בהן אזברגה שלט, העוסקות לכאורה בקבלנות בניין, וזאת בהיקף של מעל ל- 800 מיליון שקל ובתוך כך אף ביצעו פעולות הלבנת הון.

עוד בנושא:

הוגש כתב אישום נגד אבו סובחי, החשד: הלבנת הון ורישום כוזב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully