וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו רוצה אתגר חדש. 150 מיליון יורו יספיקו לעסקה"

יועציו של כוכב ריאל מדריד אמרו לקבוצות המעוניינות כי פרשת העלמות המס היא לא הסיבה לעזיבה. ז'ורז'ה מנדש, שלכאורה עומד מאחורי הפרשה, הצליח ליישר את ההדורים בין רונאלדו לז'וזה מוריניו, פלורנטינו פרס כועס

AP

יועציו של כריסטיאנו רונאלדו טוענים כי מחיר של 150 מיליון יורו יספיק כדי לשכנע את ריאל מדריד לבצע עסקה, כך על פי דיווחים באנגליה ופורטוגל. בספרד הזכירו שסעיף השחרור עומד על מיליארד יורו ואלופת אירופה הזועמת תדרוש סכום מופחת-אך-מופרז של 400 מיליון, אבל פמליית הכוכב הפורטוגלי טוענת בכלל ש"רונאלדו מעוניין באתגר חדש" וזו הסיבה העיקרית לרצונו לעזוב, ולאו דווקא פרשת העלמות המס.

המועמדת הבכירה לקלוט את רונאלדו היא האקסית מנצ'סטר יונייטד, שעשויה להגיש הצעה משותפת עליו ועל אלברו מוראטה. על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", לאחרונה יושרו ההדורים בין רונאלדו לז'וזה מוריניו, באמצעות הסוכן של השניים ז'ורז'ה מנדש, כך שהמשקעים מהעונה המשותפת האחרונה בריאל נעלמו והם עשויים לחזור לשתף פעולה.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו לחבריו: "אני עוזב את ריאל, אין דרך חזרה"
דיווח בספרד: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד
שנה למונדיאל: מה הסיכוי של רונאלדו לזכות בגביע העולמי?

כריסטיאנו רונאלדו באימון נבחרת פורטוגל. רויטרס
יצר סחרור במדריד. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

באנגליה דיווחו כי פריס סן ז'רמן עשתה צעד ראשון לקראת עסקה עוד לפני הפרסומים האחרונים, כשראשיה נפגשו עם מנדש, שעות בודדות לפני גמר ליגת האלופות בקרדיף. מנדש צפוי להיפגש בימים הקרובים עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, שעל פי התקשורת הספרדית לא מתכוון לעשות חיים קלים לכוכב הסורר. בריאל נדהמו מהצעד של רונאלדו ונשיא המועדון יבקש ממנדש להראות הצעה קונקרטית.

אגב, בספרד סבורים כי כוחו של סוכן העל במועדון דעך משמעותית לאור גל העזיבות מהלקוחות הבולטים שלו (פפה, פאביו קואנטראו, חאמס רודריגס ואנחל די מריה) והזכירו ראיון מ-2015 בו אמר מנדש: "רונאלדו הוא השחקן היקר בעולם והספורטאי הטוב ביותר אי פעם. אי אפשר להשוות אותו לאף אחד אחר ואי אפשר למצוא מישהו כמוהו". אז תג מחיר של מיליארד יורו? שאל העיתונאי, "טריליון", השיב מנדש.

ב"אל מונדו" טוענים כי מנדש הוא למעשה האחראי למשבר. הוא האיש שטיפל בעניינים הכספיים מאחורי הקלעים, ולכן כעת הוא מנסה להסית את האש לכיוון ריאל מדריד. על פי הדיווח, מאחר שמנדש כבר איבד את כוחו בריאל, אין לו בעיה להתעמת עם ראשי הבלאנקוס.

בדיווח נטען כי מנדש כבר הסתבך בתקרית דומה עם שחקן אחר שלו, רדאמל פלקאו, שבעדות במשפט טעו כי מנדש היה האחראי הראשי על שיטת המרמה. בעקבות הפרשה והקנס שקיבל, פלקאו כבר עזב את מנדש, שחושש שרונאלדו יעשה את אותו דבר. הטענה היא שבניסיון לחמוק מאחריות, הוא מטיל את האשמה על ריאל ועל הרשויות בספרד, ולכן משכנע את רונאלדו לעזוב.

סוכנויות ההימורים, אגב, העניקו יחס של 1 ל-10 להישארות של רונאלדו במדריד. חזרה ליונייטד קיבלה יחס של 6 ל-1, פריס סן ז'רמן 10 ל-1, מעבר לסין 11 ל-1. רצונו של רונאלדו, על פי הדיווחים, לעזוב לא רק את ריאל אלא גם את ספרד, הציבה את ברצלונה עם יחס של 25 ל-1, ואת אתלטיקו מדריד עם 50 ל-1. חזרה אפשרית למולדת? הסיכוי שיגיע לבנפיקה הוערך ב- 25 ל-1, ולאקסית ספורטינג ליסבון ב-66 ל-1.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
"מוכן לשים את הידיים באש עבור רונאלדו". פרננדו סנטוס/רויטרס

בינתיים, גם בנבחרת פורטוגל התייחסו לסערה סביב הקפטן, שהודיע על רצונו לעזוב את ריאל מדריד בגלל פרשיות המס ונמצא עם חבריו ברוסיה לקראת המשחק הראשון מחר מול מקסיקו בגביע הקונפדרציות. "הוא מרוכז כולו בנבחרת", הבטיח המאמן פרננדו סנטוס במסיבת העיתונאים. "יהיה לו טורניר פנטסטי, הוא המודל שלנו בגלל דרך העבודה שלו. אני מוכן לשים את הידיים באש עבור רונאלדו כי הוא באמת אדם פנטסטי - כשחקן וכאישיות".

השוער רוי פטריסיו הוסיף: "שום דבר לא ישפיע עליו. כריסטיאנו מפוקס בנבחרת, הוא 100 אחוז איתנו והוא יהיה נהדר. הוא שחקן אדיר ואתלט אדיר שיודע בדיוק מה הוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully