וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בוסטון ופילדלפיה מתקרבות לטרייד על הבחירה מספר 1 בדראפט

הסיקסרס רוצים את מרקל פולץ ומוכנים לשלוח לסלטיקס את הבחירה 3 העונה ואת בחירת הסיבוב הראשון שלהם ב-2018. לברון עונה לדריימונד: "גם כשהוא חוגג אליפות, אני בראש שלו. זה משמח"

עריכת וידאו: מתן חדד

עונת ה-NBA מאחורינו וחמישה ימים בלבד לפני הדראפט, שאמור להיות אחד המוצלחים בעשור האחרון, ייתכן כי אנחנו ניצבים בפני טרייד משמעותי.

על פי אדריאן ווג'נארוסקי, הכתב הבכיר של "יאהו", פילדלפיה ובוסטון נמצאות בשיחות אינטנסיביות וקרובות להשלמת עסקה שתשלח את הבחירה מספר 1 מהסלטיקס לסיקסרס, כאשר הקבוצה מעיר האחווה תשתמש בבחירה הזו כדי לקחת את מי שצפוי זה תקופה ארוכה להיבחר ראשון, הרכז ממכללת וושינגטון, מרקל פולץ.

אם העסקה אכן תושלם, בוסטון תרד למקום השלישי בדראפט (בו מחזיקה כרגע פילי) ובנוסף, תקבל מהסיקסרס בחירת סיבוב ראשון, ככל הנראה בשנה הבאה (הבחירה של פילדלפיה ב-2018 לא מוגנת). השיחות בין הצדדים במצב מתקדם מספיק עד שפולץ עשוי לטוס לפילדלפיה עוד היום, כדי להיפגש עם ראשי הסיקסרס, לפני שתתקבל החלטה סופית. הסיקסרס רוצים לראות את פולץ לצד בן סימונס, הבחירה 1 שלהם מהשנה שעברה, שהחמיץ את כל העונה בגלל פציעה.

עוד בנושא:

דיווח: בוסטון שוקלת לבחור את ג'וש ג'קסון במקום הראשון בדראפט
גולדן סטייט חגגה במצעד, גרין עקץ את קליבלנד: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה"

מרקל פולץ, מכללת וושינגטון. AP
ייפגש עם ראשי הסיקסרס? פולץ/AP

פולץ ערך לפני כשבוע וחצי אימון בפני אנשי בוסטון ועל פי הדיווחים, התקשה מאוד בתחום הקליעה. הצעיר בן ה-19 נחשב לכישרון גדול, אולם מרגע שבוסטון זכתה בלוטרי וקיבלה את הבחירה מספר 1, רבים תהו כיצד הוא ישתלב לצד הכוכב הגדול של הסלטיקס, אייזאה תומאס. כעת, ייתכן כי נמצא הפיתרון, כאשר הדיווחים הללו מגיעים יממה אחת בלבד לאחר דיווחים שצצו לפיהם בוסטון שוקלת להפתיע ולבחור דווקא את ג'וש ג'קסון מקנזס עם הבחירה הראשונה. אם היא תרד לבחירה השלישית, ג'קסון ככל הנראה יעשה דרכו לעיר השעועית.

הפעם האחרונה בה בוסטון החזיקה בבחירה מספר 1 ובחרה לעשות איתה טרייד הייתה ב-1980, אז שלחה את הבחירה לגולדן סטייט וזו השתמשה בה כדי לקחת את ג'ו בארי קרול. הסלטיקס קיבלו אז בתמורה את רוברט פאריש ואת הבחירה 3, עמה לקחו את קווין מקהייל, שניים מעמודי התווך לצד לארי בירד בקבוצה הגדולה של שנות ה-80.

בינתיים, בין בוסטון לפילדלפיה מחזיקים הלייקרס בבחירה מספר 2 והלילה הם ערכו אימון שני ללונזו בול. כוכב UCLA המקומית ספג ביקורת על יכולתו באימון הראשון עם הלייקרס, בעיקר בנוגע לכושר ומוסר עבודה, אולם הלילה, כך על פי הדיווחים, הוא הראה שיפור, כל זאת תחת עיניו הבוחנות של אביו הססגוני, לוואר, שלא הוזמן לאימון הראשון.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט חגגה במצעד, גרין עקץ את קליבלנד: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה"

לכתבה המלאה
שחקן מכללת UCLA לונזו בול. AP
שיפור באימון השני. בול/AP

במקביל לכל הדראפט, שאריות חגיגות האליפות של גולדן סטייט נמשכות. הווריירס (מינוס סטפן קרי שעשוי להצטרף בהמשך) טסו הלילה ללאס וגאס, שם ישהו במלון MGM ויצפו בקרב האגרוף המדובר בין אנדרה וורד, יליד אוקלנד, לסרגיי קובאלב.

לברון ג'יימס, שהפסיד לגולדן סטייט פעם נוספת בגמר, שמע את הדברים שאמר עליו דריימונד גרין במהלך חגיגות האליפות והתייצב בפודקאסט של חבריו לקליבלנד, ריצ'רד ג'פרסון וצ'נינג פריי, כדי לענות לעקיצות הללו: "אני לא המצאתי את ה'סופר טימס'. ב-2003, הלייקרס הביאו את קרל מלון וגארי פייטון לשחק לצד קובי ושאק. ב-1996, כשג'ורדן פרש, הרוקטס הביאו את בארקלי, אולאג'ואן ודרקסלר. אז אם זה מה שדריימונד מנסה להגיד, שאני המצאתי את ה'סופר טים', זה פשוט לא נכון. אבל אני כן שמח שביום שהוא חוגג את האליפות שלו, השם שלי וההיסטוריה שלי עדיין חזק בתוך הראש שלו .אני אוהב את זה".

על קווין דוראנט דווקא היו ללברון מילים חמות: "הוא כישרון ברמה אחרת. הבנאדם כמעט 2.10 ושולט בכדור בדרך מדהימה, הוא אתלט אדיר ויש לו יכולת קליעה גדולה מכל מקום. הוא כישרון נדיר שהליגה הזו עוד לא ראתה עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully