וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בוסטון שוקלת לבחור את ג'וש ג'קסון במקום הראשון בדראפט

בארה"ב טוענים שהסלטיקס עשויים להפתיע ולא לקחת את מרקל פולץ. הלייקרס מחפשים טרייד, בול יתאמן אצל קבוצות נוספות, פול ג'ורג' מתעקש שיישאר באינדיאנה, כריס פול ייפגש עם יוסטון ודנבר?

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט קיימה את מצעד האליפות שלה אמש (חמישי), וכעת כל עיני ה-NBA נשואות אל עבר הדראפט שייערך בשבוע הבא. עד הימים האחרונים הדעה הרווחת ברחבי הליגה היתה שבוסטון תבחר ראשונה את מרקל פולץ, אולם בארצות הברית טוענים כעת כי מתברר שהמירוץ הזה פתוח משנדמה היה.

על פי מומחה הדראפט של ESPN צ'אד פורד, בוסטון שוקלת לבחור ראשונה את ג'וש ג'קסון, הסווינגמן האתלטי של מכללת קנזס, שרשם שאתקד ממוצעים של 16.3 נקודות, 7.4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 1.7 חטיפות ו-1.1 חסימות למשחק. "הוא עדיין לא התאמן בבוסטון, אבל האפשרות שייבחר ראשון תופסת תאוצה", כתב פורד, וציטט מקור בקבוצה כאומר: "אנחנו אוהבים אותו מאוד, אבל אנחנו אוהבים עוד הרבה שחקנים". ג'נרל מנג'ר בליגה הוסיף: "ג'קסון הוא לגמרי שחקן של דני איינג', אולי השחקן שהכי מזכיר את הסגנון שלהם בכל הדראפט. מכל השיחות שניהלתי איתם, אני משוכנע שהם יבחרו בו ראשון".

לוס אנג'לס לייקרס, שאמורה לבחור שנייה, בוחנת אפשרויות של טרייד שיסדר לה בחירה מעט נמוכה יותר. פורד טוען שבמועדון יהיו מוכנים לרדת למקום הרביעי ולהעניק לפיניקס את הבחירה השנייה, בתנאי שזו תוסיף בחירת סיבוב ראשון ב-2018. בלייקרס מאמינים שלונזו בול או ג'וש ג'קסון יהיו פנויים בבחירה הרביעית, ואם לא, יתפשרו על דיארון פוקס או ג'ייסון טייטום. גם סקרמנטו, שמחזיקה בבחירות 5 ו-10, ורוצה לעלות במעלה הדראפט, מועמדת לעשות עסקה עם הלייקרס.

ומה לגבי בול עצמו? עד כה, הרכז של מכללת UCLA התאמן רק אצל הליקרס, ולפיו אביו היה זה האימון הראשון והאחרון. ואילו, ב-ESPN טוענים כעת כי בול הקשיח את עמדותיו ויהיה מוכן להיפגש עם קבוצות נוספות, ביניהן בוסטון המחזיקה בבחירה הראשונה, ואולי מספר קבוצות אחרות שיבחרו גבוה.

שחקן מכללת קנזס ג'וש ג'קסון. AP
קלאסי לבוסטון. ג'קסון/AP

* בצל השמועות על עזיבה אפשרית את אינדיאנה, אולי אפילו לקליבלנד, פול ג'ורג' מתעקש שהוא יישאר שחקן הפייסרס. "כאן יש לי חוזה וכאן אני מתכוון לשחק", אמר. "כל השמועות משוגעות, אבל צפיתי אותן. התמודדתי איתן מהעונה שעברה, אבל אני משתדל לחיות בהווה. אני לא מדבר עם לברון, אנחנו לא מתקשרים ומנסים להבין איפה כל אחד ישחק".

* בלוס אנג'לס טוענים שכריס פול, שעתיד להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב ועלול לעזוב את הקליפרס, ככל הנראה ייפגש לא רק עם סן אנטוניו, אלא גם עם יוסטון ודנבר.

* טים קונלי מונה לנשיא לענייני כדורסל של דנבר, בעוד מי שיחליפו כג'נרל מנג'ר החדש של המועדון הוא שחקן העבר האירופי ארתורס קרנישובאס.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט חגגה במצעד, גרין עקץ את קליבלנד: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה"

לכתבה המלאה
פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
מתעקש שהוא נשאר. פול ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully