וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תשחק מול שתי קבוצות מבולגריה במחנה האימונים

הקבוצה של יוסי אבוקסיס תצא לבולגריה ב-27 ביוני ותתמודד מול צ'רנו מוריה וספטמבירי סופיה. שני המשחקים יתקיימו במתחם בו תתאמן מחזיקת הגביע. צ'יבוטה צפוי לעבור בימים הקרובים

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. מגד גוזני
התחיל את האימונים ללא רכש בולט. אבוקסיס/מגד גוזני

נקבעו יריבות האימון של בני יהודה במחנה האימונים בבולגריה אליו ייצאו החניכים של יוסי אבוקסיס ב-27 ביוני. ב-30 ביוני תפגוש מחזיקת הגביע את קבוצת צ'רנו מורה שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה הבולגרית הבכירה. ב-3 ביולי, יומיים לפני סיומו של מחנה האימונים, תתמודד בני יהודה מול "ספטמבירי סופיה" העולה החדשה לליגה הבולגרית הבכירה. שני המשחקים יתקיימו במתחם בו יתאמנו הזהובים.

חלוץ הפועל כפר סבא, מאוויס צ'יבוטה, צפוי לעבור ממכבי תל אביב לבני יהודה בימים הקרובים. הזהובים התחילו את האימונים ללא שחקני רכש בולטים וממתינים לשחקנים שייפלטו ממכבי תל אביב ויוכלו לעבור בהשאלה. אחרי שהבינו שמאוויס צ'יבוטה לא בתכניות של הצהובים לעונה הבאה, בבני יהודה החליטו לנסות לשאול אותו ומאמינים שהוא יהיה הזר הראשון שמגיע לקראת העונה הבאה.

עוד באותו נושא:
אופטימיות במכבי חיפה לגבי בן הרוש. עזמי מתכוון להגיע לאימונים
פתח תקוה הגישה הצעה לאנטה קולושיץ'. ז'והאן מרסיאל מתקרב

בבני יהודה עדיין מחכים לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע ליונתן כהן ושגיב יחזקאל, שבשניהם אבוקסיס מעוניין. הצהובים עדיין לא החליטו אם להשאיל אותם, או לפחות את אחד מהם.

שחקן נבחרת בולגריה, גאורגי קוסטדינוב, קיבל פנייה מבני יהודה אך מעדיף לחתום בליגה בכירה יותר. הקשר בן ה-26 סיים חוזה בלבסקי סופיה והוא שחקן חופשי. אם לא יצליח לקבל חוזה בליגה במערב אירופה, הוא עשוי להגיע לשכונת התקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully