וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו תוקף את הפועל באר שבע: הם לא דואגים לשיקום של מאור

15.6.2017 / 9:57

אביו של הקשר שסיים את דרכו בשורות האלופה מחדש את החזית נגד הנהלת המועדון וטוען בפוסט חריף שפרסם כי ההבטחה לדאוג למאור בוזגלו עד שיחלים מהפציעה הופרה. הפועל באר שבע בתגובה: "הצוות הרפואי והפיזיולוגי שלנו עומד לרשותו של מאור"

צילום מסך

המתיחות בין משפחת בוזגלו להפועל באר שבע מסרבת לרדת מסדר היום, זאת למרות שהשחקן כבר אינו חלק מהקבוצה. אביו של הקשר יעקב בוזגלו מאשים את אנשי המועדון בכך שאינם מקיימים את חובתם לדאוג לכל העניינים הבירוקרטיים בשיקום של השחקן.

בוזגלו נפצע לקראת סוף העונה החולפת והתחיל שיקום ארוך, אלא שכעת טוענים במשפחה שהקשר משלם בעצמו על כל הטיפולים ועוסק בכל העניינים הבירוקרטים אל מול חברת הביטוח. זאת במקום שראשי הקבוצה יעשו זאת שכן הוא נפצע כשהיה שחקן הקבוצה מבירת הנגב.

עוד באותו נושא:
מכבי תל אביב: "היה מוזר לראות את ג'ורדי כל כך נמרץ וחי את האימון"
מכבי חיפה: ניסיון לשכנע את קליין לחתום. בן הרוש נחת וייפגש עם שחר
מכבי פתח תקוה: ז'והאן מרסיאל צפוי לנחות לבדיקות ביום שני

בפוסט חריף שפרסם הבוקר כתב בוזגלו האב: "מסר למועדון באר שבע !! מרגיז אותי לשמוע ולראות את מאור בוזגלו מתעסק בדברים לא לו . במקום להתעסק רק בשיקום , מאור מתעסק בביטוחים ובתשלומים. מועדון גדול נמדד גם בדאגה לשחקן בכל הפרטים הקטנים. פציעה דומה עבר מאור במכבי ת"א . פציעה קשה יותר עבר בסטאנדרט ליא'ז . לא זכור לי שמאור התעסק בתשלומים ולא בביטוחים . אבקש להעמיד למאור את כל התנאים המתבקשים ולהחזיר אותו למצב בריאותי משביע רצון ".

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, פצוע. ברני ארדוב
הפועל באר שבע לא מטפלת בו? בוזגלו/ברני ארדוב

בוזגלו האב טוען שהודעות ששלח לאנשי המועדון אפילו לא נענו ורק המנכ"ל אסי רחמים ענה פעם אחת להודעות אך העניין לא הסתדר. במשפחת בוזגלו מחכים לטענתם לתשובה מבאר שבע ולהתערבות המועדון בנושא ואם אלו לא יגיבו בוזגלו אף עשוי להפנות את הנושא לטיפול משפטי.

בהפועל באר שבע מסרו בתגובה לדברים: "הצוות הרפואי והפיזיולוגי שלנו עומד לרשות מאור עד להחלמתו. מעבר לכך איננו מתנהלים מול שחקנים דרך אמצעי התקשורת".

הפוסט של יעקב בוזגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully