וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיון לשכנע את קליין לחתום. בן הרוש נחת וייפגש עם שחר

15.6.2017 / 9:02

אחרי שלוזון חזר לאופציית מגן שטוטגרט, במועדון ממתינים לתשובה אם יהיה מוכן לנחות בארץ. מגן מכבי תל אביב בדרך, גם אלטמן קרוב מאוד וצפוי להצטרף עד תחילת השבוע. לוזון שוחח שוב עם גוטליב

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
זה מתקרב. אלטמן/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה מנסים לסגור את עסקאות עומרי אלטמן ועומרי בן הרוש. כזכור, אתמול נפגש הקשר בליווי סוכנו רונן קצב עם נשיא המועדון יעקב שחר. הפגישה שהוגדרה חיובית החלה בעניינים מקצועיים, וכעבור מספר דקות עזב אלטמן את המקום כדי לאפשר לנציגו לטפל בענייני הכספים. קצב וחיפה סיכמו כי בתוך מספר שעות השחקן יקבל הצעה רשמית כתובה, ואתמול קיבל השחקן הצעה לחתום על חוזה לשלוש עד ארבע שנים. הצדדים קרובים לסיכום ונראה כי בימים הקרובים תודיע חיפה רשמית על הצטרפותו לקבוצה. אלטמן, 23, כבש שבעה שערים בעונה שעברה במדי הפועל תל אביב.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה: טוני לא יגיע "בעקבות בעיה משפחתית מורכבת"
יעקב שחר בראיון: הטעויות, האוהדים, קרלסן והרכש

שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
מתכונן לפגישה. בן הרוש/יוסי ציפקיס

כזכור, לאחר שלא הצליחה להביא אותו בינואר, פנתה חיפה באופן רשמי לשחקן והגישה לו הצעה ראשונית. אלטמן הודיע כי הוא מעוניין להיפגש מיד בתום העונה, אך באותו שלב הוא יצא לחופשה ולאחר שנחת בארץ הצדדים נפגשו כדי לסכם.

עומרי בן הרוש נחת גם הוא אתמול בישראל והיום הוא אמור להיפגש בליווי סוכנו אבי נמני עם ראשי המועדון. גם במקרה שלו, בחיפה מאמינים שבן הרוש יסגור לעונה הבאה. כזכור, בחיפה ניסו להחתים את אופיר דוידזאדה, אך לאחר שהבינו את עלויות העסקה העדיפו ללכת על מגן מכבי תל אביב. גיא לוזון שוחח שוב עם אדי גוטליב, במטרה לשכנע אותו לוותר על ההצעה הרוסית ולהגיע למכבי חיפה. לוזון הבהיר כי אין קשר להחתמת בן הרוש והוא מעוניין בשחקן כבלם נוסף לצדם של אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר ודקל קינן. "הקבוצה הזאת זקוקה לעומק", הסבירו בחיפה.

לגבי גדי קינדה, הוא עדיין נמצא ברשימות של המועדון לעונה הבאה, אך פניה רשמית לא נעשתה לאשדוד שדורשת מיליון יורו על מחצית מכרטיסו. חיפה לא מוכנה לשלם גם מחצית מהסכומים ולפיכך פניה תיעשה רק אם באשדוד יחליטו שהמחיר יירד באופן משמעותי. "קינדה נמצא בתוכניות שלנו כבר תקופה ארוכה, אבל כל עוד אשדוד לא תהיה ריאלית לא נגיע שום הצעה", הבהירו.

עוד באותו נושא

יעקב שחר: "קרלסן הלך ופתח את הפה. טעינו בבחירת אנשי המקצוע"

לכתבה המלאה

במועדון מנסים לשים את נושא המנהל הספורטיבי מאחור. "גיא יודע להסתדר. יש לו תכנית מסודרת, ברגע שנחתים את שני הישראלים שאנחנו רוצים ונביא מגן ימני וקשר אחורי, תהיה כאן קבוצה טובה מאשר בעונה שעברה". אלון תורג'מן ורז מאיר יגיעו בשבוע הבא לפתיחת האימונים. מאיר אמור להתמודד עם שחקן זר על עמדת המגן הימני. אחרי ההודעה של טוני, בחיפה פנו אתמול שוב לסוכניו של פלוריאן קליין על מנת להבין האם הוא מוכן לקבל את ההצעה של הקבוצה ולנחות בישראל כדי לחתום. בימים הקרובים יתברר האם האוסטרי, שחקנה של שטוטגרט, יצטרף סופית לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully