וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "קרלסן הלך ופתח את הפה. טעינו בבחירת אנשי המקצוע"

נשיא מכבי חיפה התראיין ארוכות לתכנית FanSee: "דוידזאדה? קראתי שאני רוצה אותו. אצילי? לא נאבד את העשתונות. האוהדים? התרגלו לטוב בחיפה. הבאתי תארים, אז יש להם סטנדרט"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. יוסי ציפקיס
"הייתה חדוות עבודה בין טוני ללוזון". שחר/יוסי ציפקיס

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, התראיין לתכנית האינטרנטית FanSee עם רפאל קבסה ותומר לוי והתייחס לנעשה במועדון בתקופה האחרונה.

seperator

על טוני: "כמובן שזו הייתה הפתעה גדולה שהוא לא מגיע. הייתה כבר פגישה אחת בארץ והיו שתיים בחו"ל והייתה הבנה על הסגל והשחקנים. הוא כבר חתם לשנתיים. אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו ומבינים שיש לו בעיה אישית ואנחנו כבר עובדים על התכנית שעשו ביחד איתו. הייתה כבר חדוות עבודה בין לוזון לטוני".

על האפשרות להחתים מנהל מקצועי אחר: "אני לא יכול להביא עכשיו מישהו שיסתור את כל התכניות שעשינו ויבוא עם תכנית שלו ויבלבל את העניינים. אני הולך על התכנית הזו כשיש לי את טוני בספרד שישלים את ההכנות האלה. אם יגיע מנהל מקצועי זה יהיה אחר כך, אני פשוט חושב שאם אכניס מישהו חדש למערכת הזאת היא תסבול ולא תרוויח ממנו".

על טור כריסטיאן קרלסן: "זה לא שהתהליך נכשל, פשוט בחרנו באנשים הלא מתאימים. בעלי המקצוע שלקחנו לא הביאו את מה שציפינו שיביאו. מאוד הופתעתי מההתנהלות של קרלסן בתקשורת. אבל נדמה לי שזה שאחרי הקבוצה שלא הגיעה להישגים שכולם ציפו, הוא ניסה לשמור על הכנפיים שלו. הוא פתח את הפה מול עיתונאים כדי שלא יפגעו בו, אף אחד לא אמר מילה רעה עליו".

עוד באותו נושא

לוזון משנה חלק מתכנית הרכש, עומרי אלטמן מתקרב למכבי חיפה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
חדוות עבודה עם טוני. לוזון/אדריאן הרבשטיין

על אכזבת האוהדים: "התרגלתם לטוב בחיפה, הבאתי הרבה הישגים ואליפויות אז יש לכם סטנדרט. יש שנים טובות יותר וטובות פחות. אנחנו מנסים להביא את השחקנים בסכומים הגיוניים. במסגרות שאני כן רואה לנכון לעשות אני אשתדל להימנע מטעויות שנעשו בעבר ולהביא את השחקנים הטובים לנו. להימנע למשל מלהביא שחקן במיליון יורו שהוא לא מספיק טוב".

על אופיר דוידזאדה: "אני קורא באמצעי התקשורת שאני רוצה אותו, אבל לא דיברתי איתו ולא עם סוכנו ולא עלה על שולחני מסמך כזה או אחר. קראתי גם שיש איטלקי שמועמד להגיע אלינו, אני לא מכיר את האיש ובכלל לא יודע מיהו. אני לא כותב את הכתבות האלו".

על מאור בוזגלו: "אני לא יודע מאיפה אמרתם שהוא היה על הפרק. נכון שהיו דיבורים בין הנציגים שלו לבין אנשים אצלנו במועדון אבל לא עלה בצורה רשמית כן לקחת או לא לקחת".

על כך ששחקנים לא ממהרים לחתום במכבי חיפה: "רוצים, לא רוצים - זה עניין של כסף ואני לא אתמודד עם אף אחד למי יש יותר ארוך. בשביל זה אני 25 שנה פה. לא בבית ספרנו אנחנו לא נאבד את העשתונות. ראה ערך אצילי, תראה מה פורסם שהוא מקבל ממכבי תל אביב. לא נגדיל את התקציב כי הגדלת תקציב לא בהכרח מביאה תוצאות. למכבי תל אביב למשל היה תקציב גדול מאוד השנה אבל לא הביאו לא גביע ולא אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully