וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: לוטם זינו חתם לעונה, עם אופציה לעונה נוספת

15.6.2017 / 16:29

הקשר האחורי של תון השלים את חזרתו לישראל והצטרף רשמית למלאבסים. ז'והאן מרסיאל, בלמה של ברסט ואחיו של שחקן מנצ'סטר יונייטד, ינחת בארץ ביום שני. במועדון רוצים חלוץ זר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוטם זינו לאחר החתימה עם עומר גולן וגלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוטם זינו חתם היום (חמישי) לעונה אחת במכבי פתח תקוה, עם אופציה לעונה נוספת. הקשר האחורי התאמן בימים האחרונים בבית"ר ירושלים, אך לבסוף הצטרף למלאבסים שכבר החתימו בקיץ הנוכחי את עודד אלקיים, יובל שבתאי, יובל אבידור והקשר הגינאי רישאר סומא.

זינו (25) גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, לאחר שבגילאי הילדים עבר גם בראסינג סנטנדר ובגנק. ב-2011 עלה לקבוצת הבוגרים ורשם 57 הופעות הופעות בשלוש עונות בקבוצה מבירת הנגב. בקיץ 2014 עבר לתון השוויצרית, אך החמיץ את העונה כולה בשל פציעה. בעונה שלאחר מכן רשם שש הופעות בתון, לפני שהושאל בינואר להפועל תל אביב. בקיץ האחרון שב לשוויץ, אך שוב סבל מפציעה ושיחק רק בקבוצת המילואים של תון.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה פנתה לז'והאן מרסיאל

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן מול ז'והאן מרסיאל ברסט ב-2012. AP
ז'והאן מרסיאל נאבק בזלאטן ב-2012/AP

שבוע לאחר הפניה לבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל, מכבי פתח תקוה סיכמה עם נציגי השחקן כי הוא ינחת ביום שני על מנת לערוך בדיקות רפואיות לצורך חתימה על חוזה. כעת, במועדון ממתינים לאישור סופי של השחקן. המשא ומתן בין הצדדים מתקדם ובפתח תקוה החליטו להביא את מרסיאל לישראל, במטרה להפוך אותו לבלם הראשון שחותם בקבוצה.

בשבוע שעבר פנו בקבוצה לשני בלמים, הקרואטי אנטה קולושיץ' מקבוצת רייקה ומרסיאל, אחיו הבכור (26) של אנתוני, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. שחקנה של טרואה רשם העונה 19 הופעות במדי קבוצתו ושיחק חמש שנים בברסט, בין היתר עם חלוץ הפועל חיפה, עדן בן בסט.

לאחר החלטתו של גיא מלמד לעזוב, במועדון החליטו להשקיע בהחתמת חלוץ זר ברמה גבוהה, שיצטרף ליובל אבידור. פתח תקוה הודיעה רשמית שלשום על החתמת הקשר הגינאי רישאר סומא ויחד עם רומאריו פירס, יש לה שני זרים בסגל. בהנחה שמרסיאל אכן יחתום, קובי רפואה מתכוון לצרף עוד בלם וחלוץ זרים ובכך לסגור את הסגל.

"הבאנו את הישראלים הכי טובים שיכולנו. כרגע אין אף שחקן אחר, עם עלויות סבירות, שיכול לשדרג אותנו", אמרו במועדון. בעקבות החתמת יובל שבתאי, הנטיה כרגע היא לא לצרף את דידייה ברוסו, אך אם ישוחרר סופית ייתכן שיצטרף אם מכסת הזרים לא תהיה מלאה.

"נכון שהרכש התעכב. היו הרבה בעיות בדרך. אבל ההחתמה של הישראלים והמגעים עם שני הבלמים הזרים מלמדים שבסוף תהיה לנו קבוצה טובה", אמרו במועדון. מחנה האימונים שייפתח בעוד חודש יתקיים סופית באוסטריה, בדיוק באותו המקום בו קיימה הקבוצה את המחנה בעונה שעברה. "המטרה היא לסגור עוד 2-3 זרים עד המחנה ולצאת לשם עם סגל מוכן", אמרו.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully