וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו מונטנה, ג'ים בראון וחברי היכל התהילה של ה-NFL הגיעו לישראל

15.6.2017 / 9:38

כמה מענקי הליגה בכל הזמנים נחתו בארץ במסגרת משלחת בראשות הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט. הם התקבלו על ידי טל ברודי וצפויים לסייר בישראל ב-10 הימים הקרובים

20 מכוכבי העבר של ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקאית, הגיעו לביקור בישראל. כל המבקרים הם חברי היכל התהילה וביניהם אפשר למצוא כמה שמות אגדיים דוגמת ג'ים בראון, ג'ו מונטנה, רוג'ר סטאובך, מרשל פולק, אנדרה טיפט, אנדרה ריד ואחרים.

שחקני העבר הגיעו לישראל אתמול (רביעי) והתקבלו על ידי כוכב מכבי תל אביב בכדורסל לשעבר, טל ברודי. מי שהביא אותם לישראל הוא הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס, אלופת הליגה, רוברט קראפט. מדובר בפעם השנייה בה קראפט היהודי, שתרם גם לפיתוח הפוטבול בישראל (כולל הקמת מגרש בירושלים על שם אשתו המנוחה) מביא כוכבים מהיכל התהילה לישראל, לאחר שעשה זאת גם בקיץ 2015. בקיץ האחרון היה ניסיון להביא לישראל שחקנים פעילים מה-NFL, אולם לאחר שהשמות של אלה התפרסמו, רובם נכנעו ללחץ מצד ארגונים אנטי-ישראלים וביטלו את בואם.

השחקנים, יחד עם קראפט, ישהו בישראל בעשרת הימים הקרובים. רשימת השמות המלאה: ג'ו מונטנה, ג'ים בראון, רוג'ר סטאובך, לם ברני, ג'רום בטיס, כריס קרטר, דייבר קספר, אריק דיקרסון, מרשל פולק, ג'ו גרין, ווילי לאנייר, אנדרה ריד, מייק סינגלטרי, ברוס סמית', ג'ון סטולוורת', אנדרה טיפט, אניס וויליאמס ורון יארי. המשלחת זכתה לשם "Touchdown in Israel - We Are all Patriots". המשלחת תתארח באצטדיון קראפט בירושלים ביום ראשון הקרוב (18.6), אז יוכלו האוהדים לפגוש את שחקני העבר. חברי המשלחת יצפו גם במשחקי ראווה של קבוצות התיכונים המקומית ברמת השרון ביום חמישי (15.6).

עוד בנושא:

רוברט קראפט בביקור הקודם, בקיץ 2015: "חברי היכל התהילה יהיו עכשיו שגרירים של ישראל"
ג'וליאן אדלמן: "אני כרגע בישראל ואין לי מושג מה קורה עם טום בריידי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully