וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט קראפט: "חברי היכל התהילה יהיו עכשיו שגרירים של ישראל"

21.6.2015 / 22:30

הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס הגיע עם כוכבי העבר לאירוע מיוחד בירושלים והתרגש: "אשתי, זכרה לברכה, הייתה גאה בי". ג'יימס בראון הנחה, שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר: "הביקור יעזור מאוד"

אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
יום מרגש מאוד עבורו. קראפט/נועם מושקוביץ

"הלוואי שאשתי, זכרה לברכה, הייתה יכולה להיות כאן ולחלוק איתי את הרגע הזה. היא הייתה גאה בי. אני מקווה שהיא מחייכת כרגע". אחרי שכל ההמולה שכחה, רוברט קראפט הקדיש דקה מזמנו גם לוואלה ספורט. הימים האחרונים היו גדושים עבור הבעלים בן ה-74 של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס. גדושים, אבל מאושרים וזה עוד לפני בר המצווה לנכד שלו, אירוע שלכבודו הוא הביא לכאן את כל המשפחה.

הרגע שריגש את קראפט יותר מכל במהלך האירוע המיוחד שנערך הערב (ראשון) באצטדיון קראפט בירושלים, בהשתתפות 19 מחברי היכל התהילה של הפוטבול שהגיעו לארץ כאורחיו של הבעלים, היה כאשר סרטון של הליגה המקומית הוקרן ובו נראו הצעירים מודים לקראפט על התרומות הנדיבות שלו לאורך השנים, תרומות שעזרו לפוטבול בישראל להתקיים וביניהן כמובן גם בניית האצטדיון. קראפט נראה מוחה את הדמעות מעיניו ולאחר מכן סיפר שחשב על אשתו המנוחה, שתמונתה הוצבה לצד הבמה.

על האירוע כולו אמר קראפט לוואלה ספורט: "זה היה נפלא. להביא לכאן את חברי היכל התהילה ולראות אותם נהנים מישראל ונחשפים אליה, זה מיוחד. הביקור שלהם סוקר בהרחבה בתקשורת ועכשיו הם יחזרו הביתה וירצו להיות שגרירים של ישראל. אלו אנשים עם כוח חברתי, ספורטאים אדירים שהשיגו המון בחיים שלהם והם מלאים אהבה למדינה וזה משמח אותי".

אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
החבר הבא בהיכל, טים בראון, זוכה לאהבה/נועם מושקוביץ

כ-700 אוהדים נכחו באירוע בירושלים, שהחל בשעת אחר צהריים עם משחקי פלאג פוטבול של נבחרות הבנים והבנות. נשיא התאחדות הפוטבול הישראלית, סטיב לייבוביץ', האיש שבלעדיו כל השבוע הזה לא היה יוצא אל הפועל, נראה משועשע, עלה אל הפודיום והחל לפרשן את המהלכים על המגרש. אלא שבסופו של דבר, הוא פינה את מקומו למנחה הערב ולשדר קצת יותר מנוסה ממנו, לא אחר מאשר ג'יימס בראון, מנחה Thursday Night Football של CBS.

בשיחה קצרה עמו, בראון, אוהד שרוף של וושינגטון נשיונאלס, מעדיף קודם כל לדבר קצת על נפלאותיו של מקס שרצר. בהמשך הוא אומר: "אני מבורך להיות חלק מה-NFL. בכלל שיחקתי כדורסל וכשפרצתי כשדר, זה גם היה בכדורסל. מי חשב שאתפרסם דווקא דרך הפוטבול? הפוטבול היה טוב מאוד אליי לאורך השנים". על השאלה מי תהיה האלופה הבאה הוא לא ממש מוכן לענות: "אני אף פעם לא מהמר, אבל תחת המגבלות של הליגה, הפטריוטס הצליחו לייצר את הדבר הכי קרוב שיש לשושלת וזה מתחיל מצמרת הארגון שלהם, ממיסטר קראפט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
הקהל זכה למפגש מיוחד עם כוכבי העבר/נועם מושקוביץ

אחרי שקראפט צעד אל תוך האצטדיון ולצדו גם שגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר ונשיא היכל התהילה דייויד בייקר, נכנסו גם 19 חברי ההיכל עם החליפות המוזהבות המפורסמות שלהם. ההתרגשות ניכרה באוויר והקהל פשוט הסתער כדי ללחוץ יד או לתפוס סלפי טוב. בהמשך, הוקרן סרטון עם ההיילייטס של כל אחד משחקני העבר והוא הוצג על ידי בראון וזכה למחיאות כפיים. על האצבעות שלהם ניתן היה לראות את טבעות האליפות הנוצצות בהם זכו לאורך שנותיהם בליגה.

בשלב הנאומים, קראפט אמר: "החיים שלי עוברים עכשיו דרך ארבעה דברים, משפחה, אמונה, פוטבול ופילנתרופיה והטיול הזה חיבר עבורי את כל הנקודות האלה. תמיד הייתה לי תשוקה לפוטבול ולראות אותו מתקדם כאן זה מיוחד. זה המשחק הקבוצתי האולטימטיבי וישראל לא הייתה מצליחה לשרוד ולהתקיים מבלי שתהיה לה את הקבוצתיות הייחודית שלה. אין מדינה כזו בשום מקום בעולם. זכינו לפריבילגיה לארח כאן כמה מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הפוטבול והחוויה שלהם נהדרת, בזכות הדרך בה קיבלתם אותם. זה עושה לי עור ברווז ואני מקווה שיגיע היום ואחד השחקנים הישראלים יחזור לכאן עם החליפה המוזהבת שלו מהיכל התהילה. הפטריוטס עברו 40 שנה במדבר בלי לזכות בשום סופרבול, עד שהתחלתי להשקיע בפוטבול הישראלי והכל השתנה. אז תודה לכם".

השגריר דרמר אמר: "אמרתי לחברי היכל התהילה שכמו החליפות שלהם, גם ירושלים מזוהה עם זהב. אני מודה לבוב על הנדיבות שלו שאפשרה את האירוע הזה. אני יודע כמה המדינה שלנו חשובה לו ולאשתו המנוחה מיירה ואני יכול רק לדמיין כמה היא הייתה גאה לראות אותך ואת השחקנים האלה כאן היום. חשוב מאוד שתהיה לנו התמיכה של הציבור האמריקאי ויש מעט מאוד אנשים שיכולים להשפיע על קהילה כמו הספורטאים הגדולים האלה. ידעתי שאחרי שנביא אותם לישראל וניתן להם לראות עם העיניים שלהם איזו מדינה זו, עם היופי והחופש שלה, הם יוכלו לעזור לי להסביר את ישראל בארצות הברית. כשישראל מנצחת, אמריקה מנצחת. שתיהן חזקות יותר כשהן עומדות יחד".

אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
ריימונד ברי מחלק חתימות/נועם מושקוביץ

לוואלה ספורט אמר דרמר, שבעברו שיחק כקוורטרבק בליגת הפוטבול הישראלית: "לי יש משהו שאין לאף אחד מהשחקנים שהגיעו לאירוע הזה. הם אולי זכו בסופרבולים, אבל אני לקחתי אליפויות על המגרש פה. אני אוהב ספורט, בעיקר פוטבול ונהדר להביא לכאן את השחקנים האלה. זה יעזור המון לישראל. הם גלדיאטורים מודרנים ומובילים בקהילות שלהם בארצות הברית. הם פגשו את החיילים שלנו, ראו את ההייטק שיש כאן ונחשפו לאתגרים שישראל מתמודדת איתם. הם יהיה השגרירים שלנו בארצות הברית, בכל אחת מהערים שלהם. בסן דייגו, בבפאלו, בפיטסבורג. בכל מקום".

דרמר הוסיף: "אני מקווה שזה רק הטיול הראשון מתוך רבים של חברים בהיכל התהילה לישראל. אולי בפעם הבאה נביא את הכדורסל. להביא את השחקנים לפה יעזור לישראלים להתחבר יותר לפוטבול וירים את הרמה והאהבה למשחק. המקרים של דיוויד בלאט ועומרי כספי מראים כמה הישראלים אוהבים להתחבר כאשר אחד משלנו משתתף. אני מהמר שתוך 20 שנה יהיה לנו ישראלי באחד הקולג'ים הבכירים, אולי אפילו ב-NFL".

סטיב לייבוביץ' סיכם את הערב המיוחד: "הייתה המון התעניינות, באו מכל הארץ. אנחנו עושים את הדבר הנכון, אז ההרגשה מאוד טובה. ה-NFL זה הדבר האמיתי והעברנו את זה לחבר'ה מכאן. עשינו הרבה עבודה מראש והצלחנו לשלב את כל הרעיונות לגבי הביקור הזה. רצינו לראות איך זה עובד ונראה שהייתה הצלחה רבה, אז אני מקווה שנביא עוד ועוד שחקנים ותהיה לזה המשכיות".

אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
קרטיס מרטין מודה לקהל/נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
נשיא ההיכל, דייויד בייקר/נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
המנחה ג'יימס בראון/נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
חברי ההיכל בירושלים/נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים/נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים/נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים. נועם מושקוביץ
אירוע היכל התהילה של פוטבול בירושלים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully