וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן אדלמן: "אני כרגע בישראל ואין לי מושג מה קורה עם טום בריידי"

25.6.2015 / 21:43

התופס של הפטריוטס קפץ לביקור בארץ ("בטיול במנהרות בירושלים הרגשתי כמו באינדיאנה ג'ונס"), סירב לעסוק ב"דפלייטגייט" וסיפר: "לזכות בסופרבול זו אחת ההרגשות הטובות בחיים. עכשיו, כולם רוצים לנצח אותנו"

ג?וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס בישראל. עידן ויניצקי, מערכת וואלה! NEWS
רגע לפני עוד עונה, אדלמן קפץ לביקור באצטדיון קראפט בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, עידן ויניצקי

הפגרה שעוברת על ניו אינגלנד פטריוטס לא פשוטה. דווקא אחרי האליפות, הקבוצה מפוקסבורו נאלצת להתמודד עם פרשיית ה"דפלייטגייט" ועם ההשעייה של הקוורטרבק טום בריידי לארבעת המשחקים הראשונים של העונה. אלא שבעוד שיש כאלה במועדון שמנסים לפתור את הבעיות שלהם, אחרים מצאו זמן להגיע לטיול בישראל. כמה ימים בלבד אחרי שרוברט קראפט, הבעלים של ניו אינגלנד, הנחית בארץ הקודש 19 מחברי היכל התהילה של הפוטבול, הגיע כעת תורו של ג'וליאן אדלמן לבוא לביקור.

הערב (חמישי), "מיניטרון" והפמליה שלו קפצו לראות אימון של נבחרת הפוטבול הישראלית באצטדיון קראפט בירושלים, כאשר הכוכב של הפטריוטס גם עולה לכמה דקות לכר הדשא, מתמסר עם השחקנים ונותן להם כמה טיפים להצלחה: "כספורטאים, אתם יודעים שכשמשחקים ברמה גבוהה לפעמים מתחילים לחשוב על דברים כמו 'למה אני לא משחק' או שטויות כאלה. כל מה שאתם יכולים לעשות זה לדאוג לדברים שבשליטה שלכם. כשאתם דואגים בגלל דברים אחרים, זה משפיע על היסודות שלכם, על הדברים הקטנים שמכריעים משחקים. אני תמיד כותב לעצמי בראש המחברת שלי את המילים שאני רוצה להתרכז בהם, כמו התמדה, פוקוס וכאלה", אמר אדלמן לשחקני הנבחרת.

על החיים עם הפטריוטס הוא אמר: "לזכות בסופרבול זו אחת ההרגשות הטובות בחיים. אתה מגשים חלום ומגשים את המטרה העילאית שלך כספורטאי. כשאתה זוכה בסופרבול, כולם רוצים לנצח אותך. התברכתי להיות חלק מניו אינגלנד ובשנים שלי בליגה אנחנו רוב הזמן בצמרת. אחד הדברים שקואץ' בליצ'יק כל הזמן מטיף אליהם הוא לדאוג רק למה שקורה עכשיו. לא לחשוב על מה שקרה בעבר או מה שיקרה בעתיד. זו המנטליות שהוא הכניס לכולנו".

טום בריידי חוגג עם ג'וליאן אדלמן זכייה בסופרבול. Tom Pennington, GettyImages
מרוכז בעצמו, לא בבריידי/GettyImages, Tom Pennington

על היחסים שלו עם המאמן ועם הבעלים אמר אדלמן: "הכול ביזנס מולו. אני אוהב אותו בטירוף. הוא נתן לי את ההזדמנות לשחק ולהגשים את החלום. אבל אני יודע שביום בו לא אעשה את העבודה שלי כמו שצריך ויהיה מישהו יותר טוב ממני שמחכה בחוץ, הוא יחליף אותי. זה חלק מהמשחק. אין לי יחס מועדף ממר קראפט בגלל היהדות. הוא כמו ביל, הכול ביזנס. הוא איש מדהים, כריזמטי כלפי השחקנים".

אדלמן העדיף שלא להתייחס לפרשה סביב הקוורטרבק שלו: "תצטרכו לשאול את טום איך הוא מרגיש עם כל מה שעובר עליו. אני מודאג לגבי עצמי. הדבר שאנחנו תמיד מנסים לעשות זה לחשוב איך נעשה את העבודה שלנו וברור לנו שאם נעשה אותה כמו שצריך, נמשיך להשתפר. אני לא יכול לשלוט בכל מה שקורה. אני כרגע בישראל ואין לי מושג מה קורה עם טום".

על הביקור בארץ הוסיף התופס: "ישראל מקום קסום, בעיקר ירושלים. טיילנו בפלורנטין וראינו איזו מודרנית, צעירה ומגניבה תל אביב. אחר כך היינו בבר מצווה במצדה ולראות את ים המלח והכול היה מדהים. ובסופו של דבר לראות את העיר של דוד ואת המנהרות שהם גילו פה בשנים האחרונות. אני מרגיש כאילו אני באיזה סרט של אינדיאנה ג'ונס, אבל עם הרבה יותר רקע והיסטוריה. אלה הוכחות לדברים שכתובים בתורה וזה מרתק. אני נהנה מכל רגע. סבא שלי נפטר כשאבא שלי היה בן שנתיים וכל המסורת היהודית די נעלמה שם. לא ממש למדנו והבנו אותה וזה שאני כאן עם אחותי ואנחנו מגלים הכול, גורם לנו להעריך מאוד את הטיול הזה. עוד לא ממש עיכלתי את כל מה שקורה פה סביבי. כשאחזור הביתה, בטח ארגע, אחשוב על הטיול ועל היהדות שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully