וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "הפוקוס שלי הוא על לייצר עוד קבוצות כאלה בליגה"

קומישינר ה-NBA על העליונות של גולדן סטייט: "במקום לחשוב איך אפשר לעצור קבוצה ברמה הזו, צריך לפתח עוד שחקנים גדולים". בעלי הווריירס על קרי: "נעשה כל מה שצריך כדי להשאיר אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

יממה עברה מאז הסתיימה עונה מפלצתית של גולדן סטייט ב-1:4 על קליבלנד ואליפות שנייה בשלוש השנים האחרונות, ובליגה כבר מתעסקים בעתיד הווריירס, ובעיקר בעתיד הליגה - שמפחדת מהשתלטות של סטף קרי, קווין דוראנט והאחרים בשנים הקרובות. קומישנר ה-NBA, אדם סילבר, ענה לכל מי שחושש שגולדן סטייט תהיה בלתי עצירה.

"במקום להתמקד בקבוצות שנמצאות בטופ, אנחנו צריכים להתמקד בשאר הליגה", אמר סילבר, "במקום לחשוב איך אפשר לפרק או לעצור קבוצה ברמה הזו, הפוקוס שלי צריך להיות על איך עושים עבודה טובה יותר בלפתח עוד שחקנים גדולים בליגה. זה נכון ששחקן חופשי מדהים צורף לסגל, אבל כולם מדברים על כך שהם 'טובים מידי' ולא על 'איך אנחנו יוצרים עוד קבוצות כאלה בליגה?'. ככה עובדת התחרות. הרף עולה עבור כל הקבוצות, ואנחנו חוגגים מצוינות".

נחזור לאלופה, שאחרי החגיגות תצטרך להתפנות לדאגה העיקרית שלה - שמירת הסגל הנוצץ שלה גם בעונות הקרובות, כאשר אחת הסוגיות היא סטף קרי שמסיים חוזה בקיץ. "אנחנו הולכים לעשות כל מה שצריך כי לשמור את סטף כאן ומאושר", אמר הבעלים ג'ו לייקוב כאשר נשאל האם הווריירס יציעו לקרי חוזה מקסימום של 205 מיליון דולר לחמש שנים, "אני יודע שהוא רוצה להיות כאן ואנחנו רוצים אותו כאן. אני לא צופה בעיות בקשר להישארות שלו".

עוד בנושא

המסע המופלא: עשרת הרגעים שנזכור מהעונה של גולדן סטייט
בארה"ב חושפים את ה-SMS של דריימונד גרין לקווין דוראנט: "אנחנו זקוקים לך"
גולדן סטייט חוגגת אליפות, דיווח: לא תבקר בבית הלבן של טראמפ

סטף קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
יקבל חוזה מקסימום? סטף קרי/AP

דבריו מתיישבים עם מה שאמר הרכז בעצמו בינואר האחרון. "זה המקום המושלם לשחק בו", טען אז, "האוהדים פה מדהימים, הארגון מדהים, הרכבנו קבוצה מדבימה שמתחרה על התואר בכל שנה. אין שום סיבה כרגע שארצה לעזוב".

לייקוב נשאל גם על סוגיית הביקור בבית הלבן, לאחר שכבר מספר שעות לאחר הזכייה בתואר טענה התקשורת בארצות הברית שהווריירס יהפכו לקבוצה הראשונה שמחרימה את דולנלד טראמפ, ולמעשה יהפכו לקבוצה הראשונה שמסרבת לבקר בבית הלבן אחרי אליפות, מאז שהמנהג החל ב-1924. "אני לא מאמין שאנחנו כבר נשאלים על כך", אמר, "בכנות, זה משהו שנדאג לגביו כשיגיע הזמן, וזה עוד הרבה זמן מעכשיו".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט חוגגת אליפות, דיווח: לא תבקר בבית הלבן של טראמפ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully