וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב חושפים את ה-SMS של דריימונד גרין לקווין דוראנט: "אנחנו זקוקים לך"

שעה אחרי ההפסד בגמר 2016 לקליבלנד שלח שחקן גולדן סטייט הודעה לכוכב הת'אנדר, שהשיב בהקדם: "אני מוכן, בוא נעשה זאת". בוב מאיירס: "אין לי ספק שסטיב קר יאמן אותנו גם בעונה הבאה"

עריכת וידאו: מתן חדד

כשקווין דוראנט החליף את אוקלהומה סיטי בגולדן סטייט בקיץ שעבר, הוא שינה פני הליגה. השינוי הזה קיבל משנה תוקף אתמול בלילה (בין שני לשלישי), כש-KD זכה בתואר ה-MVP של סדרת הגמר, באליפות ראשונה בקריירה, ובאפשרות להוריד, סוף סוף, את הקוף מהגב. דוראנט סיים את סדרת הגמר המופלאה שלו עם ממוצעים מפלצתיים של 35.2 נקודות (55 אחוז מהשדה, 47 אחוז ל-3, 92 אחוז מהקו), 8.4 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים, 1.6 חסימות וחטיפה למשחק, וכעת, בארצות הברית חוזרים כמעט שנה אחורנית, לימים בהם גמלה בליבו ההחלטה להצטרף לווריירס.

ב"ספורטס אילוסטרייטד" טוענים שאיש המפתח היה דריימונד גרין. אחרי ההפסד קורע הלב לקליבלנד במשחק 7 של הגמר, ישב שחקן גולדן סטייט בחדר ההלבשה וניסה להבין "מה יהפוך אותנו למדהימים. לא רק לשנה אחת, מה יהפוך אותנו למדהימים להרבה, הרבה זמן?" פחות משעה אחרי ההפסד, שלף גרין את הטלפון שלו, מצא את המספר של קווין דוראנט וכתב: "אנחנו זקוקים לך. תעשה את זה". השניים היו בקשר למשך כמה חודשים, אך זו היתה הפניה הרצינית ביותר שלו. לאחר שיצא מהמקלחת, קיבל את התשובה לה חיכה: "אני מוכן. בוא נעשה את זה".

עוד בנושא:

דוראנט הוכתר ל-MVP: "אמרתי ללברון שעכשיו אנחנו תיקו"
לברון: "אישית עשיתי את הכל", לו: "בכינו בחדר ההלבשה"
הכי דומיננטיים שיש: מספרי העונה ההיסטורית של הווריירס
מזמינים אתכם לזוז: תקופת השלטון של הווריירס ב-NBA רק החלה

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין. GettyImages
אדריכל המעבר. גרין מרים את דוראנט/GettyImages

אחת השאלות הגדולות שתטריד את הווריירס בקיץ הקרוב תהיה קשורה בבריאותו של סטיב קר, שהחמיץ חלקים גדולים של הפלייאוף בשל בעיות גב מתמשכות, אך חזר בדיוק בזמן כדי לזכות באליפות שנייה תוך שלוש שנים. אם שואלים את הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס, אין כאן שאלה בכלל. "אין לי ספק שהוא יאמן אותנו גם בעונה הבאה", אמר. "אני משוכנע שהוא יחזור. סטיב יהיה המאמן שלנו". גם הבעלים ג'ו לייקוב חיזק את דבריו והודיע חגיגית ש"סטיב חוזר".

עם או בלי קר, האלופה הטריה תהיה פייבוריטית ברורה לזכיה גם בעונה הבאה. גם ברורה? אם העונה היא היתה פייבוריטית ביחס של -150, בעונה הבאה היחס הזה יעלה ל-200. "הם הולכים להיות הפייבוריטים הגדולים אי פעם בפתיחת עונה, בכל ענף ספורט שהוא", אמר ל-ESPN ג'ף שרמן, מסוכנות ווסטגייט. אחרי הווריירס נמצאת קליבלנד, עם יחס של 3-1, ואחריה סן אנטוניו (12-1) ובוסטון (15-1).

את האליפות הזו גולדן סטייט חגגה כמו שצריך. בארצות הברית טוענים שהווריירס קנו לא פחות מ-150 בקבוקי שמפניה מסוג Moët Impérial Golden Luminous Magnum, שעולים כ-1,200 לבקבוק, בעלות כוללת של 180 אלף דולר.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט חוגגת אליפות, דיווח: לא תבקר בבית הלבן של טראמפ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully