וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכות השיחות בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה על נג'וקו

13.6.2017 / 15:35

בקבוצה הצפונית דורשים כ-25 אלף יורו עבור השאלה, ואופציית רכישה בתמורה לכשלושה וחצי מיליון שקלים. בחיפה חוששים שיואב כץ לא יהיה מוכן לשלם על השאלה. בר הילל יושאל כדי לצבור ניסיון

שחקן בני יהודה שון גולדברג, שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. מגד גוזני
יעבור לחיפה? ג'ייקוב נג'וקו/מגד גוזני

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה ממשיכות לנהל מגעים מתקדמים בנושא ג'ייקוב נג'וקו. לוואלה! ספורט נודע שהמתווה עליו מדובר הוא השאלה של הקשר הניגרי בתמורה לכ-25 אלף יורו, ואופציית רכישה בתום העונה לרכישת כרטיסו של השחקן בסכום של כשלושה וחצי מיליון שקלים.

בצוות המקצועי של הפועל חיפה מאוד רוצים לראות את העסקה יוצאת לפועל, אך ממתינים כעת לתשובה של יואב כץ, בעיקר בכל הנוגע לתשלום על השאלתו של השחקן, דבר שהוא לא נוהג לעשות. גם בקרית שמונה הודיעו שלא יחתמו על העסקה עד אשר יחתימו קשר זר נוסף, כשדיון מאלון (28) הוא המועדף בשלב זה. מלבד הפועל חיפה, גם הפועל אשקלון והפועל עכו מעוניינות בנג'וקו, אך זה מעדיף לעבור לחיפה וממתין להשלמת העסקה.

החלוץ מאוריסיו, שיושאל בכל מקרה, ממתין להצעה רשמית כאשר עד עתה הפועל עכו ובית"ר ירושלים הביעו עניין בשחקן. בקרית שמונה הציעו לברזילאי לעבור לשתי קבוצות מהליגה הלאומית שהתעניינו בשירותיו, אך השחקן אינו מעוניין לרדת פעם נוספת לליגת המשנה.

בעניין אחר, בקרית שמונה החליטו להשאיל את הבלם הצעיר בר הילל. הבלם הציגה יכולת טובה מאוד בחודש וחצי האחרונים של העונה, ובקבוצה החליטו לו לתת לו לצבור ניסיון בקבוצה אחרת.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד סיכם על הישארותו בעונה הבאה
כל שחקן של קרית שמונה יחוייב להגיע לפעילויות למען הקהילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully