וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל שחקן של קרית שמונה יחוייב להגיע לפעילויות למען הקהילה

11.6.2017 / 16:52

איזי שרצקי הודיע לכלל השחקנים וחברי הצוות המקצועי שיחתים אותם על נספח לחוזה שיחייב אותם להתייצב לאירועים למען הקהילה: "זה ה-DNA של המועדון". מאוריסיו הוצע לבני סכנין

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד
בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. קובי אליהו
"זה ה-DNA של המועדון". שרצקי/קובי אליהו

איזי שרצקי החליט: החל מהעונה כל עובד בעירוני קרית שמונה, כולל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי יחוייבו לחתום על נספח בחוזיהם לפיו הם מחוייבים לקחת חלק בפעילויות למען הקהילה. גם השחקנים שכבר חתומים על חוזה קיבלו הודעה שיצטרכו לחתום על הנספח. "זה ה-DNA של המועדון ועכשיו כל שחקן שיגיע לקבוצה יידע שאם הוא רוצה לשחק בקרית שמונה, הוא צריך להתאים עצמו", אמרו במועדון.

עוד בקרית שמונה: בניגוד לשנים האחרונות, הקבוצה צפויה לערוך את מחנה האימונים הראשון של העונה במגרשים החדשים בעיר ולא בקיסריה. האימונים ייפתחו ב-29 ביוני, וייתכן שהשחקנים יערכו רק אימון או שניים בקיסריה.

מי שלא צפוי להגיע לפתיחת האימונים הוא מאוריסיו. כידוע, קרית שמונה החליטה לשחרר את השחקן אך דורשת כסף עבור כרטיס השחקן שלו. הפועל עכו פנתה רשמית לברזילאי, אך בשלב זה השחקן מעדיף שלא לעבור לשם. גם מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים הביעו עניין בברזילאי. מאוריסיו הוצע גם למאמן בני סכנין הטרי ז'אירו סווירסקי, שיבחן את ביצועיו ויחליט האם לנסות להחתימו. שרצקי ייפגש השבוע עם אחמד עאבד וינסה להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully