וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד סיכם על הישארותו בעונה הבאה

12.6.2017 / 13:32

לשחקן כבר היה חוזה, אך בתום פגישה חיובית עם איזי שרצקי הגיעו לצדדים לסיכום על חוזה חדש, ובו אופציה להאריכו בעונה נוספת. מגעים עם דיון מאלון מדן האג ההולנדית (28)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגמר בטוב. עאבד ושרצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחמד עאבד סיכם היום (שני) על הישארותו בעירוני קרית שמונה. הבעלים איזי שרצקי נפגש היום עם השחקן והציע לו רשמית חוזה חדש עם אופציה לעונה נוספת. לעאבד יש כבר חוזה בקבוצה לעונה הנוכחית אך הבעלים הציע לו חוזה בתנאים חדשים תמורת אופציה של המועדון להאריך את החוזה בעונה נוספת. הפגישה שנערכה בנוכחות הבעלים, השחקן ונציגו עו"ד שרבל ג'ובראן הוגדרה חיובית מאוד. עם זאת, לגבי האופציה לעונה הנוספת, עאבד ביקש את הזמן לחשוב על העניין. ההערכה של כל הגורמים המעורבים היא שגם בנושא הזה העניין ייסגר, ועאבד יישאר אם שרצקי יחפוץ בכך בעונה הבאה.

דיון מאלון בן ה-28 מדן האג ההולנדית במגעים עם עירוני קרית שמונה. השחקן ממוצא סורינאמי משחק בעמדת המגן הימני אך בקרית שמונה מייעדים אותו לקישור ואם אכן יסגור בקבוצה יגיע על תקן קשר אחורי. בדן האג הוא משחק מאז 2012, ובעונה החולפת פתח ב-13 משחקי ליגה.

בקבוצה הצפונית מצויים במשא ומתן עם שחקן נוסף ובימים הקרובים, כך מקווים, תיפול הכרעה ומאלון או שחקן אחר יצורפו לקישור האחורי. מי שישוחרר הוא ג'ייקוב נג'וקו, בו מעוניינית מספר קבוצות.

בימים האחרונים עלה שמו של נג'וקו בהקשר של בני סכנין כאשר המאמן החדש ז'אירו סבירסקי שמע על האפשרות מגורמים בהנהלה ויקבל החלטה לגביו. אם הברזילאי יאשר שהוא רוצה את נג'וקו, בסכנין יפנו לאיזי שרצקי במטרה להשאילו. גם ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה מעוניין בשחקן אך בשלב זה יואב כץ לא ממהר לשלם דמי השאלה כפי שדורש שרצקי. לפי גורמים בהפועל חיפה, דמי ההשאלה הם כמאה אלף שקל.

שחקן דן האג דיון מאלון. GettyImages
יגיע לקריה? מאלון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully