וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה השאילה את לירן רוטמן להפועל רמת גן

13.6.2017 / 14:44

השחקן הצעיר, שרשם 6 הופעות בעונה החולפת הושאל לשנתיים. נמשך המשא ומתן עם אנטה קולושיץ' וז'והאן מרסיאל. במועדון מקווים שגיא מלמד יישאר, אך החלוץ מעדיף לצאת לאירופה

שחקן מכבי פתח תקוה לירן רוטמן. לירון מולדובן
עובר לליגה הלאומית. לירן רוטמן/לירון מולדובן

אחרי שבוע שכלל את החתמת יובל שבתאי, יובל אבידור והחתמת הקשר הגינאי רישאר סומא, במכבי פתח תקוה מתמקדים בהחתמת שני בלמים וחלוץ זרים. המטרה היא לפתוח את העונה עם חמישה זרים שיתווספו לרומאריו פירס וסומא. במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן עם אנטה קולושיץ' (רייקה) וז'והאן מרסיאל (טרואה) ומקווים שאחד מהם יגיע לקבוצה בסופו של דבר. "המטרה היא להחתים לפחות אחד מהם", אמרו במועדון.

בינתיים, במועדון החליטו על שחרורו של אחד משחקני הסגל: לירן רוטמן הצעיר, שרשם שש הופעות במדי הקבוצה בעונה שעברה, עבר היום (שלישי) להפועל רמת גן. הוא יצטרף לדובב גבאי, שמוליק מלול ודני עמוס שעזבו את הקבוצה. בעקבות הידיעה אמש לפיה גיא מלמד צפוי לעזוב את מכבי פתח תקוה, במועדון טוענים כי הם מעדיפים שיישאר ורואים בו חלק משמעותי בקבוצה בעונה הבאה. השחקן עצמו ששוהה בחופשה פרטית מעדיף לעזוב לאירופה.

כזכור, אתמול הודיע המועדון רשמית על החתמת סומא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-30 שיחק בשתי העונות האחרונות באמיין מהליגה השנייה בצרפת והיה שותף לעלייה ההיסטורית של קבוצתו עם שלושה שערים ב-35 משחקים העונה. לפני כן גדל בראן וגנגאן ושיחק בבוגרים של גנגאן, עמה זכה בגביע ב-2009, בברסט, אנז'ה ובמונס הבלגית. יש לו גם שתי הופעות בנבחרת גינאה.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה: הקשר רישאר סומא מאמיין הצרפתית חתם לשנה
יובל שבתאי בראיון: "באר שבע? חלמתי להצטלם עם הצלחת, אבל לא יכולתי לצפות מהצד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully